تراکتور کامبک زد و سپاهان را برد/ شکست شهرخودرو در شب پیروزی گل گهر کرونا زده!

تراکتور در دیدار بزرگ هفته سپاهان را با نتیجه دو بر یک در تبریز شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال دو تیم تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک شاگردان الهامی همراه شد تا تراکتوری‌ها به طور موقت به رده دوم صعود کنند.

در این دیدار، احسان حاجی‌صفی در دقیقه ۱۴ و رضا اسدی در دقیقه ۳+۴۵ برای تراکتور گلزنی کردند و تک گل سپاهان را هم سروش رفیعی برای تیم قلعه‌نویی به ثمر رساند؛ هرچند نیمکت نشینان تراکتور معتقد بودند این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

هم چنین در این دیدار علی قربانی در دقیقه ۶۹ به دریبل رشید مظاهری دروازه خالی را در مقابل داشت که توپ را به بیرون زد و همین امر موجب عصبانیت امیر قلعه‌نویی شد.

در لحظات پایانی بازی محمود کریمی، مربی تیم سپاهان به دلیل اعتراض به داور بعد از دریافت دو کارت زرد اخراج شد.

سپاهان با این شکست ۴۲ امتیازی شد و جای خود را در رده دوم به تراکتور ۴۴ امتیازی داد و خودش به جایگاه سوم سقوط کرد.

گل گهر سیرجان 4 - شاهین بوشهر 2

دیدار گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر از هفته بیست‌و پنجم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به میزبانی سیرجانی‌ها برگزار شد.

تنها ۲ دقیقه از بازی گذشته بود که داور بازی برای گل گهر سیرجان یک پنالتی اعلام کرد و احمد زنده روح توپ را تبدیل به گل کرد تا شاگردان جلالی به سرعت به اولین گل خود دست پیدا کنند.

دقایقی بعد و در دقیقه ۶، پاس بلند مدافع گل گهر سیرجان به یونس شاکری مهاجم این تیم رسید و او موقعیت تک به تک را وارد دروازه ماکسیم سنگربان گرجستانی شاهین بوشهر کرد.

اما طولی نکشید که شاهینی‌ها یکی از گل‌های خورده این تیم را جبران کردند. در دقیقه ۸ آن‌ها از روی یک ضربه آزاد و در یک رفت‌ و برگشت با ضربه سر میلاد صارمی گل اول شان را به ثمر رساندند.

در دقیقه ۱۲ روی حمله برق آسای گل گهر و پاس در عرض یوسف وکیا، رضا محمودآبادی کاپیتان این تیم سومین گل سیرجانی‌ها را به ثمر رساند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۱ یونس شاکری در محوطه جریمه شاهین سرنگون شد و گادوین منشا دومین پنالتی تیمش را وارد دروازه شاگردان مهدی پاشازاده کرد.

شاهینی ها اما در دقیقه سوم وقت اضافه نیمه دوم با گل مصطفی احمدی به گل دوم رسیدند تا گل گهر بازی را چهار بر دو به سود خود تمام کند.

شاهینی‌ها با این شکست با ۱۷ امتیاز همچنان در قعر باقی ماندند و گل گهر نیز با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد.

پارس جنوبی 2 - شهرخودرو یک

هم چنین در دیگر دیدار این هفته از رقابت‌ها پارس جنوبی از شهرخودرو میزبانی کرد. این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در جم برگزار شد.

در دقیقه ۲۰ روی سانتر هافبک شهرخودرو، محمد قاضی با یک ضربه سر دروازه جمی‌ها را تهدید کرد که پورمحمد سنگربان پارس جنوبی این توپ را مهار کرد اما قاضی در برگشت و ریباند دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۴۰ روی یک کرنر از سمت چپ، فریبرز گرامی روی ارسال متین کریم‌زاده گل تساوی جمی‌ها را به ثمر رساند.

در ادامه جمی‌ها دست بردار نبودند و حملات خود را ادامه دادند تا این‌که پیش از پایان بازی در نیمه اول در دقیقه ۴۴ با گل آریا کیا دو بر یک از حریف خود پیش بیفتند و با پیروزی به رختکن بروند.

در ادامه چند موقعیت روی دروازه هر دو تیم شکل گرفت اما نتیجه‌ای نداشت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.‌

پارس جنوبی جم با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و در مقابل شهرخودرو با از دست دادن امتیازات این بازی یک پله سقوط کرد و در رده چهارم قرار گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید