واکنش توخل به جدایی کاوانی از پاری سن ژرمن

سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که از تصمیم کاوانی ناراحت شده اما تیم او بدون این مهاجم اروگوئه هم می تواند موفق شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن به همراه توماس مونیه حاضر نشدند که تا پایان لیگ قهرمانان اروپا قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کنند و رسما از این تیم جدا شدند.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن درباره تصمیم این دو بازیکن گفت: واقعا باید بگویم که از تصمیم آنها ناراحت شدم. ما تیم بسیار خوب و هماهنگی داشتیم با این حال باید ادامه داد. از جدایی این دو بازیکن ناراحت هستم اما بدون آنها هم می‌توان ادامه داد و موفق شد.

او ادامه داد: قبل از آغاز لیگ قهرمانان اروپا نگران آمادگی بدنی بازیکنان هستم. ما 6 هفته فرصت داریم که خود را آماده کنیم. در شرایط کنونی باید در درجه نخست تیم را آماده فینال جام حذفی کرد و بعد از آن دو هفته فرصت داریم که آماده لیگ قهرمانان اروپا شویم. باید با این شرایط سخت کنار آمد.

توخل درباره تمدید قرارداد سیلوا گفت: خوشبختانه او قراردادش را دو ماه دیگر تمدید کرد و در کنار ما خواهد بود. او یک کاپیتان حرفه‌ای است و همواره تلاش زیادی از خود نشان داده است. خوشحالیم که این بازیکن در کنار ما خواهد بود.

توخل درباره فصل نقل و انتقالات گفت: متاسفانه وضعیت باشگاه‌ها مثل سابق نخواهد بود و ویروس کرونا همه را با مشکل مواجه ساخته است با این حال ما به بازیکنان جدید نیاز داریم. کاوانی، مونیه و کواسی از تیم جدا شده‌اند و باید جایگزین آنها را انتخاب کرد. من آرام باقی خواهم ماند چرا که عصبانیت چیزی را تغییر نمی‌دهد. الان نهایت تمرکزم را روی بازیکنان کنونی می گذارم و اصلا به بازیکنان جدید فکر نخواهم کرد.

دیدگاه تان را بنویسید