هر برد آرسنال، به ارزش سه هزار درخت!

مدافع اسپانیایی آرسنال یک تصمیم جالب گرفته است و می خواهد تا پایان فصل به ازای هر برد تیمش سه هزار درخت بکارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هکتور بیرین متعهد شده به ازای هر برد آرسنال تا پایان فصل جاری تعداد 3 هزار درخت بکارد. این مدافع اسپانیایی به خیریه‌ بین‌المللی «One Tree Planted» پیوست و متعد شده تا پایان فصل جاری به ازای هر پیروزی توپجی‌های لندن تعداد 3 هزار اصله درخت بکارد.

 

بیرین 25 ساله در این باره گفت: «در شهر بارسلونا بزرگ شدم و با پدربزرگم وقت‌مان را صرف کاشت درختان و بازی در جنگل‌ها می‌کردیم، بنابراین، این مسئله‌ای است که به قلب من خیلی نزدیک است. وقتی کار فوق‌العادهِ خیریه‌ «One Tree Planted» را دیدم، می‌دانستم این کاری است که می‌خواهم در آن شرکت کنم. امیدوارم با انجام این کار و استفاده از جایگاهم، دیگران را هم متوجه کنیم که مراقبت از دنیای ما و پرداختن به این کار با انگیزه‌ای خاص که واقعاً همه ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، چقدر مهم است».

مدافع اسپانیایی توپچی‌های لندن در حالی به همکاری با خیریه‌ «One Tree Planted» پرداخته که بر اساس یک مطالعه اخیر، در سطح جهان در هر ساعت 4500 هکتار جنگل از بین می‌رود که منجر به اثرات فاجعه‌آمیز بر حیات وحش، اکوسیستم‌ها و الگوهای آب و هوایی می‌شود.

آرسنال پس از 102 روز تعلیق لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور، از ساعت 23:45 امشب (چهارشنبه) به وقت تهران در دیدار حساسی در ورزشگاه اتحاد مقابل منچسترسیتی قرار می‌گیرد.

شاگردان میکل آرتتا 10 بازی دیگر در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس در پیش دارند که اگر در تمامی این بازی‌ها به پیروزی برسند، هکتور بیرین باید 30 هزار اصلحه درخت بکارد.

 

تیم آرسنال

 

دیدگاه تان را بنویسید