امکانات جدیدی به واتساپ اضافه می شوند

گزارش ها حاکی از آن است که بخش جست و جو و مدیریت واتساپ در حال توسعه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بر اساس اطلاعات منتشر شده برنامه واتس‌اپ در حال آزمایش یک‌سری قابلیت جدید است که سعی دارد به زودی رسما آن‌ها را منتشر کند. طبق اطلاعات جدید پیام‌رسان واتس‌اپ سعی دارد قابلیت پشتیبانی استفاده همزمان در چند دستگاه را در کنار ویژگی‌های مانند توسعه قسمت جست‌وجو، گفتگو و همچنین حذف پیام‌ها فراهم سازد.

 

اطلاعات تکمیلی از قابلیت‌های جدید برنامه واتس‌اپ

اطلاعات مبنی بر فعالیت واتس‌اپ بر روی ارائه سرویس بهتر برای فعالیت روی چند دستگاه مدتی است که منتشر شده و اکثر کاربران از آن خبر دارند. اطلاعات جدید حاکی از آن هستند که پلتفرم مذکور حالا در مرحله آزمایش قابلیت‌ها قرار دارد و سعی می‌کند ویژگی جدید خود را به صورت همزمان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه کند. گفتنی است که در حال حاضر برنامه واتس‌اپ از فعالیت همزمان بر روی چند دستگاه پشتیبانی نمی‌کند و افراد پس از ورود از طریق دستگاه ثانویه از حساب کاربری موجود در مدل اولیه خارج می‌شوند.

جست‌وجو بر اساس تاریخ به واتس‌اپ می‌آید

همچنین گزارش‌های منتشر شده از امکان ورود به حساب کاربری از طریق چهار دستگاه مختلف خبر داده‌اند. در ادامه منبع خبری منتشر کننده اطلاعات از امکان جست‌وجوی پیام‌ها حول محور تاریخ مصاحبه خبر داد که در بخش پیام‌های شخصی گروهی قابل استفاده است. این قابلیت مدتی برای کاربران سیستم‌عامل‌های iOS به صورت آزمایشی در دسترس بود و حالا قرار است برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی نیز منتشر شود.

از دیگر قابلیت‌هایی که قرار شده به برنامه پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه شوند می‌توان به توسعه حافظه ذخیره پیام‌ها، نحوه متفاوت پاک کردن محتوای پیام و همچنین به اشتراک گذاشتن گفت‌وگو‌ها اشاره کرد. شایان ذکر است در زمان شیوع ویروس کرونا این پلتفرم قابلیت‌های جدیدی را منتشر کرده و سعی داشته با عرضه ویژگی‌های خود جلوی انتشار اخبار دروغین در رابطه با ویروس کرونا را بگیرد. این شرکت همچنین قابلیت ربات‌های پیام‌رسان خود را در کشور هند مورد آزمایش قرار داده است.

دیدگاه تان را بنویسید