اضافه شدن قابلیت Messenger Rooms فیسبوک به واتساپ

قابلیت Messenger Rooms فیسبوک به اپلیکیشن واتساپ اضافه خواهد شد تا از آن طریق بتوانید دوستانتان را به مکالمات گروهی ۵۰ نفره دعوت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ،قابلیت Messenger Rooms فیسبوک  احتمالاً به دیگر اپلیکیشن‌های این برند، یعنی فیسبوک و واتساپ نیز اضافه شود. مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک این خبر را در یک پست تأیید کرده است.

با اعلام رسمی صاحب فیسبوک، کاربران واتساپ به لطف این ویژگی می‌توانند تماس‌های تصویری ۵۰ نفره برقرار کنند. این ویژگی در آخرین نسخه‌‌ی آزمایشی واتساپ (نسخه ۲.۲۰.۱۳۹) توسط WABetaInfo کشف شده است. برای استفاده از مسنجر روم شما یک دکمه‌ی جدید به نام “Room” را در اختیار خواهید داشت. این شرتکات به کاربران اجازه می‌دهد به سرعت یک Room را برای تماس خود به سرعت ایجاد کرده و فوراً به اپلیکیشن فیسبوک مسنجر بروند.

قابلیت Messenger Rooms فیسبوک در واتساپ

مسنجر رومز یک سرویس است که به کاربران اجازه می‌دهد برای کنفرانس‌های ویدیویی خود، اتاق‌های جداگانه‌ای را ایجاد کنند. کاربران می‌توانند با یک لینک دعوت، دوستان خود را به اتاق خود دعوت کنند. بنابراین حتی کاربران حتی بدون در اختیار داشتن یک اکانت فیسبوک نیز می‌توانند وارد این اتاق چن شوند. در حال حاضر فیسبوک مشغول ارائه‌ی این قابلیت به تمام کاربرانش در سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید:

امکان ایجاد چت روم های ویدیویی ۵۰ نفره به فیس بوک اضافه شد۱۳۹۹/۰۲/۰۶

اگر می‌خواهید در قابلیت‌های جدید واتساپ به جستجو بپردازید، هم اکنون می‌توانید نسخه آزمایشی ۲.۲۰.۱۶۳ آن را روی گوشی خود نصب کنید. شما می‌توانید در داخل کادر چت یک دکمه‌ی جدید به نام Room را بیابید. علاوه بر این، دکمه‌ی Room در بخش Calls نزدیک به دکمه‌ی Call نیز دیده می‌شود.

با کلیک روی این دکمه، اطلاعات کوتاهی در مورد عملکرد آن به شما نمایش داده خواهد شد و می‌توانید با زدن گزینه‌ی Create new room، یک اتاق جدید برای چت خود بسازید. سپس به صورت خودکار، به اپلیکیشن فیسبوک مسنجر منتقل خواهید شد. مکالمات شما بر بستر این اپلیکیشن انجام می‌شود.

مطلب مرتبط:

  • سیستم ایمنی بدن قادر به تشخیص کرونا است

  • پوشیدن دستکش ویروس کرونا را پخش می کند؟

  • اسپری کردن موادضدعفونی در شهر مفید است یا مضر؟

  • آیا کرونا از طریق حرف زدن با ناقلان بی علامت منتقل می شود؟

دیدگاه تان را بنویسید