بشاررسن:‌ باشگاه قول داده هنگام ورودم به ایران نیمی از طلبم را دریافت کنم

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام اینکه فردا راهی ایران خواهد شد عنوان کرد مسئولان این باشگاه به او قول داده‌اند تا ظرف ۱۰ روز طلب او را پرداخت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بشار رسن در فصول اخیر یکی از بازیکنان خوب‌ پرسپولیس بوده است و با گلزنی در داربی تهران قبل از تعطیلی موقت لیگ ایران، محبوبیت خود را بین هواداران سرخ پایتخت دوچندان کرده است.

در حالی که تمرینات پرسپولیس برای ادامه فصل جاری لیگ برتر شروع شده است، بشار رسن یکی از غایب‌های این تمرینات بود و او اکنون از بازگشت خود به ایران خبر داد و در همین رابطه گفت:‌ فردا به ایران سفر خواهم کرد تا در تمرینات تیمم حضور داشته باشم. ابتدا از مسیر جاده به مرز مهران خواهم رفت و از آنجا با یک پرواز به تهران سفر خواهم کرد تا در تمرینات تیمم برای ادامه رقابت‌های لیگ حاضر باشم. 

او درباره طلب خود از باشگاه نیز گفت: باشگاه به من قول داده است هنگام ورودم نیمی از مبلغ طلبم را دریافت کنم و نیمی دیگر را ۱۰ روز دیگر دریافت خواهم کرد.

پرسپولیس باید در هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر پیکان قرار گیرد. این تیم در حال حاضر با ۴۷ امتیاز و ۱۰ امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول در صدر جدول قرار دارد و در مسیر کسب چهارمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر ایران است.

 

دیدگاه تان را بنویسید