واکنش احسان حدادی به عدم بازگشت پرتابگر دیسک به ایران: باید به برنامه‌ریزان دوومیدانی خسته نباشید گفت!

احسان حدادی گفت: 8 ماه است که در هیچ رقابتی شرکت نکرده‌ام و دلم برای برگزاری مسابقه تنگ شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ احسان حدادی،‌نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد شرایطش اظهار داشت:  بعد از اینکه مدتی را به خاطر بیماری کرونا نتوانستم تمرین کنم در حال حاضر شرایط خوبی دارم و چند روزی است که برای برگزاری اردو به جزیره کیش آمدم. در این اردو به همراه ایگور ماساژورم حضور دارم و با مک ویلکنیز، مربی آمریکایی هم در تماس هستم.

وی گفت: فعلا به خاطر شیوع کرونا در دنیا برنامه خاصی وجود ندارد و رقابت‌ها تعطیل است. یک مسابقه ورلد چلنج دو ماه دیگر در مجارستان است و اگر لغو نشود در آن شرکت خواهم کرد.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد انتخابات دوومیدانی تصریح کرد: فعلا با سرپرستی اداره می‌شود و خبری از برگزاری مجمع نیست. امیدوارم هر وقت که شرایطش موجود بود، برگزار کنند تا تکلیف ورزشکاران دوومیدانی هم مشخص شود.

حدادی در مورد حواشی به وجود آمده در مورد ماندن یکی از دوومیدانی کاران در بلاروس و عدم بازگشت وی، عنوان کرد: به هرحال از این دست مسائل هم پیش می‌آید. باید به کسانی که برای دوومیدانی برنامه ریزی می‌کنند، خسته نباشید گفت!

وی در مورد اینکه آیا دوست دارد در این شرایط مسابقه برگزار شود، یا خیر، یادآور شد: هرچه صلاح است باید همان اتفاق بیفتد. به شخصه خودم دلم برای رقابت تنگ شده، چون حدود 8 ماه است که در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده‌ام.

 

دیدگاه تان را بنویسید