20 ایده پولساز برای کسب درآمد از وب سایت

ایده هایی برای کسب درآمد از وب سایت ها را در ادامه گردآوری کرده ایمو

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، این روزها که خرید و فروش ها و کسب و کارهای اینترنتی رونق بیشتری دارد، برای کسب درآمد از  وب سایت می توانید از راهکارهای زیر بهره بگیرید.

۱- ساخت فروشگاه آنلاین کالاهای فیزیکی

کسب درآمد از وب از روش فروشگاه اینترنتی کالای فیزیکی (نظیر دیجی‌کالا و بامیلو)، یکی از بهترین شیوه های کسب درآمد در فضای آنلاین, فروش جنس فیزیکی است. شما میتوانید با فروشگاه سازهای حرفه‌ای یک فروشگاه آنلاین با قابلیت اتصال به درگاه پرداخت بانکی داشته باشید، با استفاده از پنل فارسی ساده فروشگاه ساز، محصولات را روی سایت بارگزاری کرده و آنها را به‌صورت آنلاین بفروشید، اما همچون دو مثال بالا نباید فروشگاه همه چیز راه اندازی کنید، شما باید برای شهر و منطقه خودتان یک فروشگاه تخصصی در یک حوزه خاص پر استفاده، طراحی و راه اندازی کنید.

به صورت کلی می‌توانیم فروش اینترنتی را به دو مدل تقسیم کنیم:
الف: کالاهای ساخت خودمان
ب: کالاهای تولید دیگران

شما هم می توانید کالاهایی که خودتان متخصص تولیدشان هستید را به‌فروش برسانید و نیز بصورت خرده فروشی گونه‌های کالاهای متعدد ساخت شده سایر افراد را به‌فروش برسانید.

 

۲- ساخت سایت فروش فایل و پروژه

فروش فایل، مقاله، پی دی اف، جزوه، پاورپوینت و فایلهای صوتی ارزشمند، کتاب صوتی و حتی فایل های انگیزشی همه و همه را می توانید در یک سیستم فروش فایل قرار داده تا افرادی که مایلند از آن فایل ها استفاده کنند، با پرداخت هزینه اجازه دانلود به آنها داده شود. در حال حاضر یکی از متداولترین و آسان ترین مسیرهای کسب درآمد از اینترنت راه اندازی سیستم فروش فایل و پروژه است.

 

۳- راه‌اندازی سایت دانلود نمونه سوالات دانشگاهی

فصل امتحانات برای خیلی از دانشجویان مصادف است با مراجعه مکرر به سایت‌های دانلود نمونه سوال، نمونه سوال‌های سال‌ها و ترم‌های گذشته بهترین منبع یادگیری و گرفتن نمره است، این تکنیک هنوز هم بسیار پرطرفدار است. بنابراین کافی‌است نمونه سوالات رشته‌های مختلف دانشگاهی را روی سایت خود قرار دهید، مطمئن باشید دانشجویان به سایت شما مراجعه کرده و حاضر هستند در قبال دانلود فایل های نمونه سوالات پایان ترم سالهای گذشته پول خوبی پرداخت کنند. گذشته از این اگر سایت خود را روی شهری که هستید سئو کنید احتمالا دانشجویان همان شهر به سایت شما مراجعه کنند .

 

۴- ساخت سایت مربیگری آنلاین ورزشی و ارائه برنامه بدنسازی

حتما در اطراف‌تان نوجوان‌ها و جوان‌هایی را دیده‌اید که دوست دارند با یک برنامه ورزشی منسجم بدون خود را به شرایط ایده‌آل برسانند. اگر شما در این زمینه تخصص دارید می‌توانید سایتی راه بیندازید و به تناسب وضعیت مخاطب و کاربر سایت به او پیشنهاد اختصاصی برنامه بدنسازی بفروشید. این نوع سایتها طرفدار و دنبال کننده خاص خودش را دارد، برای راه اندازی یک سایت برنامه بدنسازی در شهرتان کافیست با سی فایو یکی از نمونه ها را انتخاب و راه اندازی کنید.

کمی از تجربیات و سوابق ورزشی‌تان بنویسید اگر حکم قهرمانی دارید و یا شاگرد اساتید معروف ورزشی بود تصاویری از آنها را در سایت قرار دهید، چند نمونه از مشاوره هایی که به دوستان و آشنایان دادید را بصورت مستند یا فیلم در سایت قرار دهید از آنها بخواهید نظرشان را در مورد برنامه ورزشی که به آنها دادید پشت دوربین اعلام کنند، این ویدئوها موجب اعتماد سازی خواهد شد . البته مراقب باشید اگر تجربه کافی و تخصص لازم در این زمینه را دارید وارد گود شوید.

 

۵- ایجاد اپ استوری برای دانلود اپلیکیشن و نرم افزار

می‌دانستید که ۱۰۰ هزار اپلیکیش ایرانی توسط ۲۲ هزار گروه برنامه نویسی برای اندروید ساخته شده است؟ بنابراین راه اندازی سایت‌های مرجع دانلود اپلیکیشن آندروید و IOS زمانی بسیار متداول بود در گذشته که استفاده از کافه بازار، سیب اپ خیلی متداول نبود، سایت‌های زیادی بودند که در این زمینه فعالیت می‌کردند ولی خب الان هم اگر به عنوان یک علاقه به آن نگاه کنید شاید برایتان کار جذابی باشد، مهم این است که این ایده را هم می‌توانید با سی فایو پیاده سازی کنید.

 

۶- راه اندازی سایت خبری و مجله تخصصی یا بلاگ

راه اندازی سایت خبری به معنای ساخت خبرگزاری های مطرح نیست، شما باید در زمینه تخصصی و حرفه‌ای خاص یک پایگاه خبری راه اندازی کنید. مثلا پایگاه خبری محصولات روستایی...، ساخت وب سایت خبری برای حوزه های خاص می تواند برای افراد صنعت شما جذاب باشد.

 

۷- ساخت سایت فروش اشتراک ماهانه و حق عضویت

یکی از کارهایی که این روزها خیلی جواب می دهد طراحی سایت های فروش اشتراک و حق عضویت است مثلا می توانید یک سایت راه بندازید و با جمع آوری ویدئو های انگیزشی افراد مشهور صنعت موفقیت مثل دارن هاردی، جف السون، برایان تریسی، وارن بافت، آنتونی رابینز،جیم ران و ... یک وب سایت خوب و کامل در این زمینه راه اندازی کنید و با ایجاد پلن های اشتراک ماهانه یا سالانه و فروش آنها کسب درآمد کنید. سایت های خوبی مثل رویال ماند از این دست سایت هاست که در کاربران در ازای خرید اشتراک از وب سایت می توانند ویدئوها و فایلهای انگیزشی تولید شده را دانلود کنند.

 

۸- راه اندازی سرویس سفر اشتراکی

استارتاپ های سفر اشتراکی یا کار پولینگ یکی از جذابترین نوع استارتاپ هاست، سی فایو یک پلتفرم برای سفر اشتراکی آماده نموده که مسافران و رانندگان تک سرنشین هم مسیر را به یکدیگر متصل می کند. حتما دیده اید که در شهرهای بزرگ همه روزه سفرهای زیادی توسط کارمندان، کارگران و دانشجویان به شهرهای اطراف انجام می شود. در این پلتفرم افراد مالک خودرو در مسیرهای روزانه خود، چنانچه صندلی خالی داشته باشد می تواند آنها را به اشتراک گذاشته و افرادی که می خواند همان مسیر را طی کنند صندلی های خالی را رزرو کنند، شما می توانید به کمک این بسته یا پکیج، استارتاپ سفر اشتراکی را در شهر یا استان محل سکونت خود راه اندازی و پیاده سازی کنید.


۹- ساخت فروشگاه آنلاین صنایع دستی
هر یک از استانهای کشور عزیزمان ایران صنایع دستی و سوغاتهای خاص خود را دارد که بیانگر فرهنگ مردم آن اقلیم است، کافیست صنایع دستی و سوغات های شهر خود را در یک فروشگاه آنلاین جمع آوری کرده و آنها را به صورت اینترنتی بفروشید.

 

۱۰- ساخت سایت خشکشویی آنلاین برای شهرتان

یکی از کارهای خوبی که با هزینه کم می توان در منطقه یا شهرتان راه اندازی کنید، سرویس خشکشویی آنلاین است، تقریبا همه ما با این صحنه مواجه شدیم! سبدی پر از لباس که روز به روز در حال انباشته شدن است و باید این مشکل حل شود و شاید به علت مشغله های روزمره زندگی وقت کافی برای انجام این کارها را در منزل نداشته باشیم و کلی مشکل دیگر که حتی مانع بردن این لباس ها به خشکشویی می شود این موضوع یکی از بزرگترین معضلات این روزهای همگی ما است. شما می توانید این مشکل رایج در زندگی روزمره را با ساخت یک سایت خشک شویی آنلاین حل کنید تا کاربر تنها با چند کلیک و ثبت سفارش خود را ثبت نماید.

 

۱۱- ساخت سایت سرویس خدمات منزل، تعمیرات و تاسیسات خانگی

یکی از استارتاپ های پر رونق این روزهای اکوسیستم کسب و کار ایران استارتاپ‌های حوزه خدمات منزل است شما با شناسایی چند نیروی خدماتی قابل اطمینان و راه اندازی یک وب سایت در شهرتان می‌توانید این کسب و کار را بصورت آزمایشی راه اندازی کنید

 

۱۲- ساخت فروشگاه عطاری آنلاین و داروهای گیاهی

مردم بدلیل آگاهی از اثرات داروهای گیاهی و از طرفی عوارض داروهای شیمیایی تمایل زیادی به استفاده از داروهای گیاهی پیدا کرده اند، اگر در این زمینه تجربه و تخصص دارید می‌توانید یک عطاری آنلاین راه اندازی کنید نکته ی مهم در این کسب و کار داشتن مجوزهای قانونی است.

 

۱۳- مشاوره سفر و گردشگری فروش تورهای ۲۴ ساعته ارزان

این روزها مشاوره‌ سفر و گردشگری با اقبال بیشتری روبرو است زیرا تعداد افراد بیشتری به مسئله‌ی سفر و گردشگری علاقمند شده‌اند، افزایش یافته است و بسیاری از افرادی که تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی سفر ندارند می‌خواهند برای آرامش یا تغییر روحیه مسافرتی داشته باشند. شما با ساخت یک وب سایت و معرفی اماکن گرشگری و تبلیغ تورهای ارزان آژانس ها بهترین اماکن گرشگری را متناسب با بودجه افراد ارائه کنید، بعد از رونق گرفتن وب سایت می توانید تورهای یک روزه و چند روزه آژانس های گردشگری و مسافرتی را روی وب سایت خود بفروش برسانید.

 

۱۴- ساخت سایت تدریس خصوصی دروس دبیرستان و دانشگاه

اگر در زمینه خاصی تخصص و تجربه دارید می توانید با راه اندازی یک وب سایت تجربه و تخصص خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، به عنوان مثال راه اندازی یک وب سایت تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی و دروس دانشگاهی از جمله مواردیست که می توانید توسط آن مشتریان زیادی را جذب کنید.

 

۱۵- ساخت وب سایت کارواش آنلاین در شهرتان

خوشبختانه یا متاسفانه یکی از جمله استارتاپ های بسیار پرتکرار در شهر های بزرگ، استارتاپ کارواش آنلاین است، اما جالب است که احتمالا برخی از آنها درآمد خوبی دارند، مردم به دلایل مختلفی ترجیح می دهند خودروی خود را در کارواش نظافت کنند، اول اینکه شست و شوی خودرو کار پرزحمتی است و احتمالا بعد از نظافت خودرو باید بفکر نظافت خودتان باشید، دوما شستن ماشین با شلنگ های خانگی بشدت موجب مصرفه بی رویه آب می‌شود چیزی که یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی بشریت است.

سوما معمولا کارواش های خوب خودرو را با کیفیت بیشتری نظافت می‌ کنند همه ی این دلایل موجب شده است تا افراد اقبال زیادی نسبت به استفاده از کارواش داشته باشند، اما در کنار این همه خوبی بزرگترین بدی کارواش ها این است که معمولا، کارواش های منصف و با کیفیت صف های طولانی دارند، بنابراین شما با راه اندازی و ساخت یک وب سایت کارواش آنلاین می توانید این کسب و کار را در شهرتان آنلاین کنید.

 

۱۶- کسب درآمد از مشاوره در یک زمینه تخصصی

اگر شما در زمینه خاصی تخصص دارید چرا نباید این تخصص، دانش و تجربه رو در اختیار دیگران قرار دهید هستند تعداد افراد زیادی که حاضرن برای مشاوره با شما هزینه آن را پرداخت کنند البته شرطش آن است که واقعا حرفی خاص در یک حوزه تخصصی برای گفتن داشته باشید مثلا اگر یک مشاور امور مالیاتی حرفه ای و باتجربه هستید و می خواهید افرادیکه در شهر شما بدنبال مشاور مالیاتی هستند را جذب کنید یک سایت مشاوره مالیاتی برای خودتان بسازید و شروع کنید به تولید محتوای رایگان، این محتوا می تواند ضبط فیلم، پادکست و متن آموزشی باشد.

 

۱۷- کسب درآمد از طریق گرفتن سفارش طراحی سایت

خوب اینکه نیاز به توضیح نداره یکی از درآمدساز ترین کارهایی که می توانید از طریق آن کسب درآمد معقولی داشته باشید گرفتن سفارش طراحی وب سایت است، درست است شاید بگویید ساخت وب سایت نیاز به تخصص و مهارت دارد ولی تا سی فایو را دارید عمتان نباشد، سایت ساز سی فایو به شما کمک می کند سفارش هر طراحی سایتی را خودتان بسرعت انجام دهید، ما به شما آموزش می دهیم چطور با گرفتن سفارش طراحی سایت به درآمد قابل قبولی برسید.

 

۱۸- تبدیل مشاغل سنتی به مشاغل آنلاین

تبدیل مشاغل سنتی به مشاغل آنلاین یکی از راهکارهایی است که همیشه جواب می دهد، پدر، برادر، پدربزرگ، عمو و یا دایی دارید که مشغول درآمدزایی از یک شغل سنتی است، یکی از آسانترین راه‌ها این است که یک وب سایت یا فروشگاه آنلاین برای آن شغل سنتی راه اندازی کنید

 

۱۹- مشاوره و فروش آنلاین گل‌های آپارتمانی + فروش آکواریوم و ماهی‌های تزئینی

یکی از کارهایی که بسیار جذاب و درآمدزاست فروش اینترنتی و آنلاین گل های آپارتمانی است، مورد بعدی ساخت فروشگاه اینترنتی ماهی های تزئینی و غذاها و لوازم نگهداری از ماهی است، این روزها بدلیل فشار و استرس های زیاد، همه تلاش می کنند با استفاده از گل های آپارتمانی و آکواریوم های پر از ماهی محیطی آرام و جذاب برای خود ایجاد کنند.

 

۲۰- استارتاپ سفارش غذای خانگی، تحویل صبحانه سنتی یا نان گرم

یکی از استارتاپ‌هایی که در سال‌های اخیر رونق زیادی داشته کسب و کارهای آنلاین تحویل غذا است، اگرچه ساخت یک استارتاپ تحویل غذا کار لجستیک بسیار سنگینی دارد اما می توانید با راه اندازی یک استارتاپ شهری مثلا تحویل نان گرم یا سفارش صبحانه محلی آنلاین کسب و کار اینترنتی خوب و درآمد زایی را بسازید.

 

دیدگاه تان را بنویسید