کتاب آموزشی «تکنیک‌های افزایش فروش» با حضور جمعی از مسئولان اطلاع رسانی و فرهنگی استان در یزد رونمایی شد.

به گزارش ایسنا-منطقه یزد، آیین‌ رونمایی از کتاب «1+100 تکنیک افزایش فروش» امروز یکشنبه 13 مردادماه با حضور «علی صالحی» مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و جمعی از مدیران ارشد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در یزد برگزار شد.

این کتاب دارای چهارده بخش تخصصی است که 101 روش برای رونق بازار فروش محصولات داخلی را معرفی و آموزش می‌دهد.

هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی، مشارکت، بازاریابی مستقیم، برندسازی و برنامه‌ریزی برای بعد از فروش از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب آموزشی است.

«علی صالحی» در این مراسم با اشاره به نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در رونق تولید و فروش، اظهار کرد:‌ فروش یکی از مهمترین عناصر در فرآیند رونق اقتصادی پس از تولید است.

وی آموزش چگونگی فروش و بازاریابی را از جمله مهمترین نیازهای توسعه اقتصادی در شرایط کنونی دانست و افزود:‌ ورود اصحاب رسانه، هنرمندان و نویسندگان به حوزه اقتصادی یکی از بایدهای توسعه کشور و استان است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به راه‌اندازی اتاق روابط عمومی بخش خصوصی در استان،‌گفت:‌ پیشنهاد می کنم تمام فعالین بخش خصوصی با تقویت واحد روابط عمومی در این اتاق عضو و راهکارهای لازم برای تقویت بازاریابی و تبلیغات اصولی را فرا بگیرند.

این مسئول کتاب 101 تکنیک افزایش فروش را مجموعه‌ای از آموزه‌های لازم در حوزه فروش و رونق تولید دانست و بیان کرد: فروش عضو مهمی در چرخه اقتصادی استان و کشور است که باید با همکاری بخش خصوصی و دولتی با قدرت به جلو هدایت شود.

گفتنی است؛ این کتاب101 تکنیک افزایش فروش توسط «هادی احمدی»، «بهاره بهارلویی» و «داود احمدی» نگارش شده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.