افزایش احتمال عدم برگزاری لیگ برتر تنیس روی میز

بیشتر سرمربیان تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف لیگ برتر تنیس روی میز به عدم برگزاری این مرحله از رقابت‌ها راضی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فدراسیون تنیس روی میز روز شنبه 10 خرداد رسماً زمان برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ برتر این رشته را اعلام کرد که بر این اساس، رقابت‌های آقایان 17 الی 20 تیر و مسابقات بانوان روزهای 24 الی 27 تیرماه، در آکادمی امیر احتشام‌زاده تهران برگزار می‌شود.

 

این فدراسیون همچنین پروتکل‌های بهداشتی را که تیم‌ها باید آن را در تمرینات و مسابقات رعایت کنند، ابلاغ کرده و تا تاریخ 17 خرداد به تیم‌های شرکت‌کننده فرصت داده است تا نظرات خود را درخصوص برگزاری بازی‌ها به طور رسمی اعلام کنند.

با وجود این موضوع، طی یکی دو روز اخیر صحبت‌هایی مبنی بر احتمال عدم برگزاری این رقابت‌ها شنیده شد که ظاهراً این مسئله به دلیل هزینه بالای انجام تست کرونا، اسکان در هتل‌ها و از مهم مهمتر ترس بازیکنان تیم‌ها از ابتلا به این ویروس است.

مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در این بارهگفت: شرایطی که در پروتکل‌ها اعلام شده باید از سوی بازیکنان و تیم‌ها رعایت شود. با توجه به هزینه‌هایی که به تیم‌ها در این باره تحمیل می‌شود و همچنین مسئولیتی که بر عهده فدراسیون و باشگاه‌ها در قبال ورزشکاران است، اگر تیم‌ها راضی به برگزاری مسابقات نشوند، این تصمیم را قبول می‌کنیم؛ چرا که سلامتی ورزشکاران از هر چیزی مهمتر است.

فاطمه کیوانی نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز در این خصوص عنوان کرد: در بخش بانوان منتظر تصمیم نهایی باشگاه‌ها هستیم. با توجه به شرایط موجود، احتمالاً مسابقات برگزار نمی‌شود، البته باشگاه‌ها باید تا 17 خرداد این موضوع را رسماً اعلام کنند.

همچنین پیمان حسنی دبیر فدراسیون نیز اظهار داشت: در صحبت‌هایی که با 8 سرمربی حاضر در این مرحله در هر دو بخش بانوان و آقایان داشتیم، 6 نفر از آنها گفتند که راضی به عدم برگزاری مرحله پلی‌آف هستند. ما هم اعلام کردیم که این مسئله باید به طور رسمی و با نامه‌نگاری از طریق باشگاه‌ها منعکس شود تا تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم. در صورت عدم برگزاری مرحله پلی‌آف، تیم‌های اول و دوم به عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی می‌رسند و تیم‌های سوم و چهارم نیز به رتبه سوم مشترک دست خواهند یافت.

پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، رعد پدافند هوایی و شهرداری کرج، تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف آقایان و شهرداری شهر بابک، دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد، درین کاشت مانا و سپاهان اصفهان نیز تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌آف بانوان هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید