اعتراف مربی باشگاه آتالانتا به ابتلا به کرونا در دیدار جنجالی لیگ قهرمانان اروپا

گاسپرینی گفت: که در دیدار جنجالی لیگ قهرمانان اروپا مقابل والنسیا کرونا داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دیدار برگشت آتالانتا و والنسیا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به جنجالی‌ترین بازی فصل اروپا بدل شد.

پس از این بازی بسیاری از بازیکنان والنسیا تست کرونایشان مثبت اعلام شد و این جدال یکی از دلایل تعطیلی کامل فوتبال در اروپا بود.

حال گاسپرینی در مصاحبه با گازتا دلا اسپورت اعتراف کرده که در زمان بازی با والنسیا کرونا داشته است.

مربی پیشکسوت ایتالیایی‌ها اظهار داشت: من ترسیده بودم. روز قبل از بازی من مریض بودم،‌ روز بازی حالم بدتر هم شد. تا 2 روز پس از بازی من فقط کمی توانستم بخوابم. اگر شما به عکس‌ها دقت کنید، حال من در آن روز اصلا خوب نبود.

وی ادامه داد: آن بازی در 10 مارس (20 اسفند) برگزار شد. من تا دو روز پس از این بازی هم نتوانستم درست بخوابم. تب نداشتم ولی می‌دانستم که کرونا گرفتم.

گاسپرینی گفت: در شهر ما،‌هر دو دقیقه یک آمبولانس رد می‌شد زیرا یک بیمارستان در نزدیکی محل تمرینی ما بود. شب موقع خواب به این فکر افتادم که من اگر به بیمارستان بروم چه اتفاقی برایم رخ خواهد داد. من به مرگ فکر نمی‌کردم چون کارهای زیادی بود که باید انجام می‌دادم.

وی خاطر نشان کرد:‌ فردای آن روز یک آشپز به آتالانتا آمده بود و وقتی شربتی به من داد فهمیدم کاملا حس چشایی خود را از دست داده‌ام.

مربی سابق اینترمیلان تایید کرد که تست‌های اخیرش نشان داده که پاد تن این بیماری را دارد.

گاسپرینی تصریح کرد: 10 روز پیش به من گفتند که کرونا گرفتم. من پاد تن داشتم ولی این درست نیست که هیچ وقت کرونا نمی‌گیرم.

مربی آتالانتا گفت: زمان زیادی طول می‌کشد تا دوباره شاهد صحنه‌های شادی میان مردم باشیم. این باشگاه برای مردم است و رنج و درد آنها را چشیده است. هیچ بازیکنی در طول قرنطینه شهر را ترک نکرد زیرا آنها نماینده شهر برگامو هستند.

وی ادامه داد: هر جا که در این شهر پا می‌گذاری در چشم‌های مردم ‌حس غم به فراوانی دیده می‌شود. پدر یکی از اعضای کادر فنی باشگاه به دلیل کرونا فوت کرد. شاید چند سالی طول بکشد تا بفهمیم چه اتفاقی رخ داد. چون اینجا و این شهر مرکز این تراژدی بود. هر بار که به این بیماری فکر می‌کنم حالم خراب می‌شود. اوج شادی ورزشی این شهر با غمی بزرگ تغییر کرد.

آتالانتا توانست در لیگ قهرمانان اروپا به زیبای هر چه تمام تر والنسیا را حذف کند و به یکی از 8 تیم پایانی این رقابت بدل شود.

سری‌آ از 30 خرداد آغاز به کار می‌کند و آتالانتا در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

مطلب مرتبط: 

 

دیدگاه تان را بنویسید