هیجان سرمربی لیورپول از شروع تمرینات

سرمربی آلمانی لیورپول که تیمش در آستانه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس قرار دارد گفت: من بسیار خوشحالم! من نمی توانستم برای این لحظه صبر کنم.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، سرمربی لیورپول انتظارات خود از بازگشت این تیم به تمرینات گروهی را به زبان آورد. سرمربی آلمانی لیورپول که تیمش در آستانه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس قرار دارد گفت: من بسیار خوشحالم! من نمی توانستم برای این لحظه صبر کنم، بنابراین بسیار خوشحالم که اکنون می توانیم دوباره به تمرین ها برگردیم، قرار است این تمرین ها  را در گروه های کوچک برگزار کنیم.

مربیان کارهای زیادی برای انجام دادن دارند، زیرا تمرین در گروه های کوچک به معنای تمرین زیاد است اما ما زمان کافی برای استراحت داشتیم تا همه چیز به ترتیب انجام شود. نمی توانم صبر کنم. وقتی فصل از سر گرفته شود ، مسابقات بسیار فشرده خواهند بود. این طور نیست که لیورپول برای قهرمانی فقط باید دو مسابقه را برنده شود. نه فقط "دو" مسابقه. ما باید برنده همه بازیها شویم. لیورپول می خواهد با بالاترین کیفیت فوتبال بازی کند، بهتر از بقیه تیم هایی که برای لیگ قهرمانان  در مسابقات قهرمانی می جنگند.

او در ادامه صحبت های خود گفت: ما باید این کار را انجام دهیم متأسفانه بدون هوادارانی که بهترین هواداران در جهان هستند اندکی کارمان سخت خواهد بود ولی این شرایط برای همه تیم ها است. ما در حال حاضر قهرمان نیستیم، بنابراین استراحت خواهیم کرد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا قهرمانی را به دست بیاوریم.

رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت و به نظر می‌رسد در سایر کشورها نیز بازی‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. 

بعد از شیوع ویروس کرونا در قاره اروپا برنامه باشگاه‌های بزرگ اروپایی مختل شده است. 

لیورپول یکی از تیم‌هایی بوده است که تا پیش از شیوع بیماری کرونا قصد خرید چند بازیکن را داشت و اکنون تنها به اتمام فصل جاری فکر می کند. 

دیدگاه تان را بنویسید