اهدای مدال طلای قهرمان پارادوومیدانی برای آزادی زندانیان

قهرمان پارادوومیدانی مدال طلای خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کامبیز طارمی متولد سال ۱۳۶۷ در استان هرمزگان است که از سال ۷۹ ورزش خود را در ماده دو سرعت پارادوومیدانی آغاز کرد و پس از یکسال توانست به تیم ملی دعوت شود و تاکنون در مسابقات داخلی، بین‌المللی و جهانی توانسته مدال‌های خوشرنگی را بدست آورد‌.

این ورزشکار کشورمان که به عنوان داوطلب با سازمان بهزیستی استان هرمزگان همکاری دارد، در یک اقدام خیرخواهانه مدال مسابقات جهانی خود را که در کشور تونس بدست آورده بود، با اهدا به ستاد دیه هرمزگان به مزایده گذاشت تا هزینه آن کمکی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این استان باشد.

طارمی درباره این اقدام خداپسندانه خود اظهار داشت: روزهای گذشته پس از صحبت با کارشناسان ستاد دیه و انجام مشاوره‌های مربوطه، با توجه به ایام ماه مبارک رمضان تصمیم گرفتم مدال طلایی که در مسابقات جهانی تونس کسب کردم را به ستاد دیه هرمزگان اهدا کنم. با اهدا این مدال احساس آرامش و دلخوشی می‌کنم چرا که باعث خوشحالی خانواده‌های مختلفی خواهد شد و آنها را از چشم انتظاری خارج می کند.

وی افزود: بهترین و شیرین‌ترین خاطره ورزشی‌ام مربوط به رقابت‌های جهانی تونس که توانستم دو مدال طلا را کسب کنم و اهدا یکی از این مدال‌ها، خاطرات این مسابقات را برایم شیرین‌تر کرد.

طارمی درباره اهداف و آرزوهایش گفت: خوشبختانه با لطف خداوند در ورزش عملکرد موفقی داشتم اما آرزوی هر ورزشکاری حضور در پارالمپیک است و امیدوارم روزی بتوانم با ایستادن روی سکو‌ قهرمانی این بازی‌ها برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

وی که با سایت جانبازان و معلولین صحبت کرده، اظهار داشت: در طول دوران فعالیتم در عرصه ورزش، سروری و خانواده‌ام مشوق و حامیان اصلی‌ام در این مسیر بودند و اگر روزی از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کنم، به طور حتم به عنوان مربی فعالیتم را ادامه خواهم داد.

ورزشکار پارادوومیدانی درباره شرایط این روزهایش گفت: در این روزها که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده، در منزل تمریناتم را ادامه می‌دهم تا سطح آمادگی‌ام حفظ شود و برای رقابت‌های آینده آماده شوم.

دیدگاه تان را بنویسید