سلطانی فر: امیدوارم داستان مدال آوری ما از ۴ رشته خارج شود

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد، داستان مدال‌آوری ورزش ایران در المپیک توکیو از چهار رشته به شش تا هفته رشته ورزشی افزایش پیدا کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم اهدای مدال و جام به موزه ورزش، اظهار داشت: از همه پیشکسوتان، ورزشکاران و مدیران که تلاش کردند مراسم برگزار شود، تشکر می کنم. تلاش های ویژه ای برای راه اندازی موزه صورت گرفت و اگر تلاش صالحی امیری نبود، شاید ما این موزه را نداشتیم. در برنامه ما توسعه موزه هست؛ باید ببینیم چقدر کار جلو می رود. 

وی درباره تعویق المپیک عنوان کرد: ما از 2 سال قبل تدارک دیده بودیم تا حضوری مقتدرانه در المپیک داشته باشیم که به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاد. درخشان ترین نتایج ما مربوط به بازیهای المپیک لندن است و بعد از آن ریو. 

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: جلسات متعددی در ستاد عالی داشتیم که فدراسیون های مختلف گزارش دادند. برنامه های آنها مرور شد و تلاش کردیم تا جایی که امکان دارد مشکلات را حل کنیم. امیدوارم با مدال آوری کاراته و شمشیربازی داستان مدال آوری را که محدود به 4 رشته بود، افزایش دهیم.

سلطانی فر با اشاره به آغاز رویدادهای ورزشی یادآور شد: امیدوارم کم کم ورزش را در کشور فعال کنیم تا پویایی برگردد اما فراموش نکنیم این ویروس کاملا بی رحم است. امروز حسن یزدانی با پدرش نزد من بودند که گفتم پروتکل ها باید دنبال شود تا قهرمانان ما به خاطر عدم رعایت درگیر نشوند. ما مصمم هستیم با رعایت دستورالعمل ها فعالیت های ورزشی را رعایت کنیم تا کمترین آسیب به قهرمانان وارد شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید