معرفی لپ تاپ خاص Lenovo ThinkBook Plus با دو نمایشگر پشت و جلو به صورت همزمان

این روزها کانسپت های بسیاری در دنیای لپ تاپ‌ها دیده می‌شود؛ با این وجود تنها برخی از آنها به مرحله تولید عمده می‌رسد. لپ تاپ Lenovo ThinkBook Plus از جمله مواردی است که به تولید انبوه رسیده و اینک با سخت افزارهای مدرن و قیمت تأمل برانگیز در اختیار خریداران قرار گرفته است. یک لپ تاپ با دو مانیتور به صورت همزمان.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، این روزها کانسپت های بسیاری در دنیای لپ تاپها دیده می‌شود؛ با این وجود تنها برخی از آنها به مرحله تولید عمده می‌رسد. لپ تاپ Lenovo ThinkBook Plus از جمله مواردی است که به تولید انبوه رسیده و اینک با سخت افزارهای مدرن و قیمت تأمل برانگیز در اختیار خریداران قرار گرفته است. یک لپ تاپ با دو مانیتور به صورت همزمان. دو مانیتور در یک لپ تاپ!

لپ تاپ ThinkBook Plus محصول جدید شرکت «لنوو» دارای دو نمایشگر همزمان است. مانیتور اصلی که در جلوی لپ تاپ قرار گرفته است، از پنل IPS بهره برده و دارای وضوح FHD است. شدت نور نمایشگر اصلی با ابعاد 13.3 اینچ، به 300 نیت می‌رسد. لنوو مدعی است که این نمایشگر جزئیات رنگی خوبی را به نمایش می‌گذارد. و اما نمایشگر دوم که در پشت لپ تاپ قرار گرفته است، دارای ابعاد 10.8 اینچ بوده و از سری نمایشگرهای جوهر الکترونیکی است که در برخی از کتاب خوان‌ها نیز دیده می‌شود.

 

نمایشگر دوم به صورت کاملاً لمسی بوده و لنوو یک قلم اختصاصی را نیز برای استفاده از آن در کنار لپ تاپ قرار می‌دهد. این نمایشگر برای مطالعه، ادیت اسنادی نظیر فایل‌های PDF، مطالعه و... کاربرد دارد. حتی می‌توان از آن در جلسات کاری نیز استفاده کرد. نمایشگرهای جوهری از مصرف انرژی پایینی برخوردار هستند. نمایشگر دوم در پشت لپ تاپ تعبیه شده و می‌تواند همزمان با نمایشگر اصلی مورد استفاده قرار گیرد. حتی می‌توان تنها از نمایشگر دوم، در حالت بسته نیز استفاده کرد.

لپ تاپ ThinkBook Plus از پردازنده نسل دهمی Intel Core i5-10210U بهره برده و در کنار آن، لنوو از 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD نیز بهره گرفته است. سخت افزارهای میان رده اما مناسب، که برای بسیاری از پردازش‌های روزانه کافی به نظر می‌رسند. این لپ تاپ با یک باتری داخلی در توان 45 وات در ساعت همراه شده است.

22-LENOVO-03.jpg

درگاه USB-C این محصول از شارژ سریع پشتیبانی کرده و یک آداپتور با توان 65 وات را به همراه دارد. لنوو لپ تاپ ThinkBook Plus را با قیمت 1299 دلار روانه بازار می‌کند. قیمتی که قطعاً رقبای بسیاری را پیش روی ThinkBook Plus قرار می‌دهد. انتخاب با شما است؛ یک لپ تاپ خاص مانند ThinkBook Plus یا لپ تاپ قدرتمند اما ساده؟

مطلب مرتبط: 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید