چند روزی همقدم با شهید سعیدی-۱۱

درخواست شهید سعیدی از همسرش چه بود؟

در بخشی از وصیتنامه شهید محمدجعفر سعیدی آمده است: خداوندا! مرا ببخش از گناهانی که در طول عمر کم بر اثر پیروی از هواهای نفسانیم انجام داده‌ام، اگر چه می دانم بخشش و کرم تو بیش از گناهانم است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس: سردار شهید محمد جعفر سعیدی(متولد 1334)، معاون فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(س)ناوتیپ 13 امیرالمومنین(ع) بود که در چهارم دی‌ماه ۱۳۶۵ در محور عملیاتی کربلای ۴ جزیره سهیل عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد. از وی وصیتنامه ای به یادگار مانده که راهگشاست. متن وصیتنامه در ادامه مطلب آمده است: 

 

                                                               بسم الله الرحمن  الرحیم
                               ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیا عند ربهم یرزقون
آنان که در راه خدا بر علیه دشمنان خدا مبارزه می کنند و کشته می شوند مپندارید که مرده اند بلکه زنده اند و پیش خدای خودروزی می خورند.(قرآن کریم)

سلام بر حسین (ع) پرچمدار نهضت عاشورا و سلام بر مهدی (عج) منجی عالم بشریت و سلام بر رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی و سلام بر شهدای گلگون کفنان اسلام. خداوندا تو را شکر می گویم که دستم را گرفتی و از ظلمت به سوی نور هدایت کردی.

خداوندا مرا ببخش از گناهانی که در طول عمر کم بر اثر پیروی از هواهای نفسانیم انجام داده ام اگر چه میدانم بخشش و کرم تو بیش از گناهانم است. خداوندا در قرآن و روایات خوانده بودم که تو مشتری جان و خون کسانی هستی که از مال و فرزند و لذتهای دنیوی می گذرند و به سوی تو می آیند و من امروز خود را در صف آنها قرار داده ام تا اگر قابل باشم خریدارم باشی. ( آمین یارب العالمین)

برادران و خواهران و امت شهید پرور؛ ایران امروز روز یاری اسلام است و روز لبیک گفتن به هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) است. امیدوارم که این راهی که در پیش گرفته اید به رهبری امام امت تا انقلاب حضرت مهدی(عج) ادامه دهید. ان شاءالله.

 

و اما سخنی هم با پدرو مادرم، پدر و مادر عزیزم زحمات شما را تا قیامت فراموش نمی کنم و از اینکه هنگام اعزام نتوانستم بیایم و با شما خداحافظی کنم از شما پوزش می خواهم و امیدوارم که مرا ببخشید و اگر خداوند شهادت نصیبم کرد ناراحتی نکنید و خدا را شکر کنید که فرزندی را تقدیم اسلام کرده اید.

و اما همسرم می دانم که با خبر شهادتم نگران و ناراحت می شوی اما یاد بیاور روزهایی که در مورد واقعه کربلا صحبت می کردیم و از اهل بیت امام حسین می گفتیم بخصوص از صبر حضرت زینب(س) و از شما می خواهم صبور باشید و خدا را شکر بگویید و اگر توانستی خودت از فرزندانم نگهداری کن و آنها را خوب تربیت کن و بگو تا راهم را ادامه دهند و از اسلام و ولایت فقیه پیروی نمایند.

و از برادرانم می خواهم که مرا ببخشند و از خداوند برایم طلب آمرزش کنند و هیچ ناراحت و نگران نباشید و خدا را شکر کنید و اگر برادرم نوشاد آمد ایران از او برایم طلب بخشش نمایید .والسلام.

از دوستان و آشنایان طلب بخشش دارم.
در ضمن مرا در گلستان شهدای گناوه دفن کنید.

والسلام
محمد جعفر سعیدی

1365/9/30

 
 

دیدگاه تان را بنویسید