چند روزی همقدم با شهید هاشمی-۱۰

درخواست سید برای گذاشتن عکس امام بر سر مزارش

حاج علی در بخشی از وصیتنامه اش خواسته که بالای سر مزارش عکسی از امام بگذارند. او اینگونه درخواستش را عنوان کرده است: یک عکس حضرت امام خمینی بر سر قبرم بگذارید که از عکس خودم بزرگ‌تر باشد امید است که مرا از سربازان خود بداند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس: شهید سید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سرّی نصرت که در روز چهارم تیرماه سال 67 به شهادت رسید و پیکر مطهرش 22 سال بعد در عملیات نفتی کشف شد، در وصیتنامه اش اینگونه ملت را مورد خطاب قرار داده است. این بخشی از وصیتنامه آن بزرگوار است.

خدایا از اینکه در رختخواب ذلت نمردم خیلی شکرگزارم. (بنده حقیر کوچک‌تر از آن هستم که وصیتی داشته باشم ولی به خاطر این‌که ما که می‌رویم و شماها عقیده و هدف ما را بدانید و آن را ادامه دهید این چند کلام را می‌نویسم):

ای امت، سیل خروشانی که هرگونه ذلت و خواری را با خود می‌برید و در لجن‌زارها می‌سپارید مبادا امام تنها بماند هرچند که این منافقان و ضدانقلاب‌ها این آرزو را دارند ولی شما این آرزویشان را با جسدهایشان به گور بفرستید.

شما امت شهیدپرور اسطوره صبر و ایستادگی هستید مبادا کاری کنید که در چشم دشمنان خود را ضعیف نشان دهید.

و ای امت مسلمان ... شما نگذارید منافقان و ضدانقلاب‌ها بر تشییع‌جنازه‌ام بیایند و بدانید که این منافقان هرگاه قدرت به دستشان بیفتد آن‌چنان با شما رفتار می‌کنند که مغولان با ایرانی‌ها کردند به قول امام عزیزمان که می‌فرمایند: منافقین از کفار بدترند به‌راستی چه سخن درستی است چون این منافقان هستند که خون شهیدان ما را پایمال می‌کنند.

ای امت شهیدپرور ایران، ما رفتیم ولی مسئولیتش را بر دوش یک به یک شما گذاشتیم و آن رسوای منافقین است. و حفاظت از خون شهدا. شما همیشه خون ما را زنده نگه دارید تا اسلام زنده بماند.

یک عکس حضرت امام خمینی بر سر قبرم بگذارید که از عکس خودم بزرگ‌تر باشد امید است که مرا از سربازان خود بداند.

و شما ای جوانان برومند حزب‌الله ایرانی گر چه من در سن جوانی به‌ سوی معشوق شتافتم ولی شما بدانید که من بی‌هدف نبوده‌ام.

آیا علی‌اکبر امام حسین(ع) بی‌هدف بود .یا {حضرت} ابوالفضل بی‌هدف بود مگر می‌شود سرباز روح‌الله بی‌هدف باشد و این را بدانید در جوانی پاک بودن شیوه پیغمبری است. ای جوانان عزیز هر چند که خون ما به‌ناحق و برای حق ریخته شد ولی باعث شد که درخت اسلام شاداب بماند تا میوه آن‌ که آزادی است به دست دشمن نرسد. ای امت شهیدپرور هر کس به دست این منافقان شهید بشود بدانید خار چشم آنان بوده چون مانعی بوده با شهید کردن این مانع را از سر راه برداشته‌اند ولی نمی‌دانند خون شهیدان مانعی دیگری شود سر راه آنها.

خداوندا امکان شهید شدنم در بیابانی بی‌آب قرار ده که هم چون مولایم امام حسین(ع) تشنه شهید بشوم.

خداوندا می‌خواهم موقع شهید شدن سر از بدنم جدا شود تا در محضر سیدالشهدا سلام‌الله‌ علیه سرافکنده نباشم.

خداوندا می‌خواهم هنگام شهادت هر دو دستم از بدن جدا شود تا در محضر پرچم‌دار اسلام {حضرت}ابوالفضل شرمنده نباشم. هرچند که من لیاقت پرچم‌دار حسین(ع) را نداشتم ولی امیدوارم که در پرچم‌داری مولایم خمینی پیش‌قدم باشم.چه خوش است با ندای توحید و با بانگ الله‌اکبر به استقبال شهادت رفتن.

ای مسلمین جهان ما از شهادت نمی‌ترسیم چون در قاموس شهادت واژه وحشت معنی ندارد ولی می‌ترسیم بعد از ما ایمان را سر ببرند.

ای شیعیان جهان سرنوشت ما را اباعبدالله در صحرای کربلا مشخص کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید