ادعای رشیدپور درباره دستمزدش: حداکثر 1.5میلیون برای هر برنامه حالاخورشید

رضا رشیدپور توضیحاتی را درباره دستمزدش در برنامه حالا خورشید مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در روزهای گذشته انتقادات علی علیزاده فعال سیاسی ساکن لندن از رضا رشیدپور و دستمزد بالایش انتقادهایی مطرح کرد که بازتاب‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی داشت. رشید به این نقدها پاسخ داد:

هفته قبل بود در توئیتر یک آقایی که خارج از ایران هستند یک بحثی مطرح کرده بود و من گفتم برای‌شان توئیت کنم که اگر سندی دارند منتشر کنند. این بحث توئیتری که با آن هموطن عزیزمان داشتم، به این دلیل بود که احساس کردم چیزی به گوشش خورده و خواسته به کنایه چیزی بنویسد که رشیدپور ۴۵۰میلیون تومان دستمزد ماهیانه‌اش است و ۴۰میلیون برای هر اجرا می‌گیرد. من نوشتم این نکات خیلی عجیب است اگر سندی داری بده. گوبلز می‌گوید دروغ را آنقدر بزرگ بگو که از بزرگی دروغ غش کند. گفتم این دوستمان دنبال یک هیاهو است و برای همین ادامه ندادم.

شما می‌دانید تعداد استودیوهای صداوسیما محدود است. ما بیرون از صداوسیما استودیو داشتیم و اجاره آن لوکیشن که مربوط به یکی از شرکت‌های خصوصی صداوسیما بود، ۶۰میلیون تومان در ماه بود. از طرف دیگری ما در ماه کلی پول اجاره فیبر نوری، تجهیزات نور، تجهیزات تصویربرداری و هزینه‌های خاص دکور داشتیم. من تیم بزرگی داشتم از بچه‌هایی با تخصص‌های گرافیست، سردبیر، نویسنده و پنج، شش مجری گزارشگر هم در تیم ما کار می‌کردند.

از طرف دیگر صبحانه عوامل و میهمان‌ها و گاهی هدایایی که برای مهمان‌ها می‌گرفتیم، همه اینها روی هم در ماه مبلغی بین ۳۰۰تا ۴۰۰میلیون تومان می‌شد. درباره دستمزد خودم هم در ماه خیلی کمتر از آن رقمی بود که مطرح شده بود. یعنی آن ۴۰ میلیون تومان برای هر اجرا را اگر خیلی صرفه جویی می‌کردم به ازای هر برنامه ۲۳ تومانی که بودجه کل هر قسمت بود، در ماه به ۲۰ تا ۲۵ میلیون سهم خودم برای اجرا و تهیه برنامه می‌شد یعنی شاید در نهایت برنامه‌ای ۱ تا ۱/۵ میلیون تومان!

من به عنوان تهیه‌کننده برای یک پروژه با صداوسیما قرارداد می‌بندم  وهمه اسناد این قرارداد در سازمان صداوسیما موجود است و سازمان از طرف من مجاز است که این قراردادها را منتشر کند تا سیه‌رو شود هر که در او غش باشد.

دیدگاه تان را بنویسید