سازمان لیگ فدراسیون خبر داد؛

AFC هفته آینده درباره لغو یا برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا تصمیم می‌گیرد

سهیل مهدی پس از جلسه امروز ستاد ویژه مبارزه با کرونا که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد گفت: مسابقات لیگ برتر فعلا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و تمام دستورات لازم به باشگاه ها برای ضدعفونی و پلمپ کردن رختکن ها ابلاغ شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ سهیل مهدی گفت: در جلسه امروز خوشبختانه و اساتید فن و کارشناسان پزشکی ورزشی حضور داشتند و مباحث بسیار خوبی مطرح شد و قرار شد موارد مطروحه پس از جمع بندی نهایی ابلاغ گردد. 

دبیر سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ادامه داد: همه باید کمک کنیم که این پدیده شوم اجتماعی هر چه بهتر کنترل شود و آرامش هرچه سریعتر به میان مردم برگردد. 

وی افزود: قرار است نشستی طی چند روز آینده (شنبه) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور نمایندگان کل کشورها برگزار شود تا درباره چگونگی ادامه یا لغو مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی تصمیم گیری شود و نتایج آن جلسه برای برنامه ریزی آتی مسابقات لیگ داخلی و ملی ما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. 

مهدی در خصوص ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال تاکید کرد: ما لحظه به لحظه با فدراسیون پزشکی ورزشی در تماس و ارتباط هستیم تا در زمینه مبارزه با کرونا به روز باشیم. مسابقات لیگ برتر فعلا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و تمام دستورات لازم به باشگاه ها برای ضدعفونی و پلمپ کردن رختکن ها ابلاغ شده است. هر گونه ابلاغ جدیدی که به دست ما برسد بلافاصله به باشگاه ها ارسال خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید