در پاسخ به جی پلاس:

بیمارستان جم: حال استاد شجریان خوب است؛ خیالتان راحت/ دکتر عباسی: یکی - دو روز دیگر مرخص می شوند

محمدرضا شجریان روز گذشته (یکشنبه) در بیمارستان بستری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا شجریان اسطوره موسیقی ایران و استاد آواز که مدتهاست با بیماری دست و پنجه نرم می کند روز گذشته در بیمارستان بستری شد. شجریان در بیمارستان جم تحت مداوای دکتر بهلولی قرار گرفت.

در حالی که گفته می شد حال عمومی او چندان مساعد نیست اما حسین کرمانپور، مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی درباره مراجعه استاد محمدرضا شجریان به بیمارستان جم گفت: امروز رییس سازمان نظام پزشکی در این زمینه با رییس بیمارستان جم تهران صحبت کرد و در جریان کم و کیف روند درمان استاد قرار گرفت.

وی بیان کرد: حال عمومی استاد مساعد است و بزودی مرخص می‌شود.

مسئول روابط عمومی بیمارستان جم نیز در این باره به خبرنگار جی پلاس گفت که حال استاد خوب است و دو سه روز دیگر مرخص می شود؛ خیالتان راحت.

همچنین دکتر عباسی - متخصص ارتوپدی که از پزشکان استاد شجریان است و در بیمارستان جم حضور داشت با مثبت ارزیابی کردن حال عمومی ایشان، به جی پلاس گفت: بنده 28 سال است که پزشک استاد شجریان هستم و با توجه به اشرافی که به شرایط بیمار طی این سال ها پیدا کرده ام، ایشان را در بیمارستان جم بستری کردم اما همکاران متخصص قلب، داخلی، اعصاب، گوارش و ... ایشان را تحت نظر می گیرند.

وی درباره علت بستری شدن محمدرضا شجریان در بخش CCU نیز گفت: به جهت اینکه ایشان در وضعیت ایزوله باشند و مراقبت ها بیشتر باشد و رفت و آمدها کمتر، در بخش CCU بستری شدند اما حالشان مساعد است و پیش بینی می کنیم یکی - دو روز دیگر از بیمارستان مرخص می شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید