فروش بلیت های 500هزار تومانی جشنواره فیلم فجر! / دلالان چقدر از بلیت ها را خریده اند؟

با سر در آوردن بسیاری از بلیت های جشنواره فیلم فجر در سایت های بی واسطه خرید و فروش اینترنتی، مشخص شد که آنچه مسئولان این رویداد با عنوان «غافلگیری» از آن یاد می کردند، چندان هم بیراه نبوده است!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اینکه طبق اعلام مسئولان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، پیش‌فروش بلیت فیلم‌ها در سینماهای پرمخاطب این رویداد، در دقیقه ۱۱ دیروز دوشنبه سی ام دی ماه با فروش همه بلیت‌ها همراه بوده که این مسئله به غافلگیری آنان نیز انجامیده، بیش از آنکه نشان از استقبال مردم داشته باشد، ظاهراً باید بیشتر به عنوان نمادی از نفوذ برخی دلالان و کسانی در نظر گرفته شود که از این نمد به قصد سودآوری مالی برای خود کلاهی دوخته اند.

حالا با مروری بر جریان یافتن فروش بلیت ها به صورت سری و تکی در پایگاه های آنلاین خرید و فروش به قیمتی بالاتر از آنچه مسئولان تعیین کرده بودند، مثل یکی- دو سال اخیر می توان حدس زد که این استقبال از کجا نشأت گرفته است. بویژه اینکه امسال تعداد فیلم های کنجکاوی برانگیز جشنواره به اندازه انگشتان یک دست نیز نیست.

از سینما آزادی و فرهنگ گرفته تا باغ کتاب و کورش، بلیت پردیسهایی که در ایام فجر نمایش فیلم خواهند داشت در سایتهای مذکور به وفور و با قیمتهای متنوع به چشم می خورد!

در واقع این ۵ هزار و هفتصد سری (حدود پنجاه و هشت هزار قطعه) بلیت اینترنتی که طی روز گذشته از طریق سایت فجر تیکت فروخته شده تا ظرفیت عمده سالن‌های پردیس سینمایی آزادی و کوروش، کوروش ۲، سینما فرهنگ، سینما باغ کتاب و سینما استقلال به اتمام برسد، گویا بیش از مشتریان واقعی و سینما دوستان، نصیب دلالان فضای مجازی شده است. بلیت هایی که یک چهارم کل بلیت های جشنواره را برای سینماهای منتخب مردمی در تهران و مراکز استان ها شامل می شوند.

جالب آنکه هر فرد تنها با یک کدملی می توانسته این بلیت ها را خریداری کند؛ ولی باید دید این تمهید مشابه آنچه در جریان فروش اینترنتی پر حاشیه محصولات شرکت های خودرو سازی داخلی استفاده می شود بوده یا خیر!

سری بلیت سینماهای مردمی با قیمت ۱۵۰هزارتومان، در سایتهای اینترنتی با قیمتهای گزافی تا ۵۰۰ و حتی ۷۰۰ هزار تومان به فروش می رسد!

دیدگاه تان را بنویسید