گزارش جی پلاس درباره تصمیم AFC علیه فوتبال ایران؛

واکنش کاربران به محرومیت ایران از میزبانی در آسیا

مسئولان فوتبال ایران در واکنش به سلب میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کردند که از این رقابت‌ها کناره‌گیری خواهند کرد که با واکنش های مثبت و منفی از سوی کاربران فضای مجازی همراه بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی یک طرفه و برخلاف منشور المپیک، تصمیم به سلب میزبانی از فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا کرد که در صورت تصویب این موضوع در کمیته اجرایی این کنفدراسیون، تیم‌های ایرانی باید بازی‌های خانگی خود را در کشور ثالث برگزار کنند.

این تصمیم با واکنش‌های متفاوتی از سوی کارشناسان و کاربران همراه بود. عده‌ای بر این باور هستند که باید در قبال این تصمیم غیرمصنفانه AFC باید این رقابت‌ها را تحریم کرد و نباید تن به این موضوع داد اما برخی معتقدند تحریم مسابقات می‌تواند تبعات بدتری برای فوتبال ایران داشته باشد؛ از جمله جریمه و محرمیت تیم‌های باشگاهی در سال‌های آینده و حتی احتمال محرومیت تیم ملی نیز وجود دارد.

در ادامه نظرات برخی از کابران را در جی پلاس می‌خوانید:

- پدارم

«هر چهار تیم حاضر در لیگ قهرمانان از این مسابقات انصراف دادن

از فدراسیون و باشگاه ها ممنونم که نذاشتن غرورمون جریحه دار بشه»

- مستر برعکسی

«با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، AFC نامه داده بازی‌ تیم‌های ایرانی میره زمین بی‌طرف! به نظرم بهترین کار کناره‌گیری هر چهار نماینده کشورمون از بازی‌ها باشه! بازی‌هایی که تقویمش برای خوشایند شرقی‌ها برخلاف عرف فوتبال جهانه»

- وی اَفزود...

«مسئولان ایرانی یه کار درست تو عمرشون انجام داده باشن همین انصراف از لیگ قهرمانان آسیاس...

درسته بدبختیم ولی هرچیزی رو که دیگه قبول نمیکنیم»

- فرزاد نیکقدم

«میزبانی تیم‌های ایرانی در کشور ثالث تایید شد!»

«"قلب"مهدی تاج زودتر از همه ما به وخامت اوضاع پی برده بود که دچار نارسائی شد. از وعده پس گرفتن میزبانی مقابل عربستان به بازی در کشور ثالث مقابل همه رقبا رسیدیم.حتی عراق هم می تواند میزبان باشد و ما نه! مبارک تاج،ساکت و عوامل 5 ستاره»

- Mozhi_taji

«خب حق میزبانی بازی ها رو هم از ایران گرفتن این یعنی

 تنها امید ما دخترا برای از نزدیک دیدن فوتبال رو هم گرفتن :) ...»

- #علــیرضــآ_د

«ما توقع داشتیم afc کمک کنه ورود زن ها آزاد شه حالا مردا هم دیگه نمیتونن برن»

- kiaa

«انصراف باشگاه‌های ایرانی از بازی در کشور ثالث، ممکن است علاوه بر جریمه نقدی تا ٢ سال محرومیت برای آنها اعمال کند. همچنین اگر باشگاه‌های ایرانی بازی در کشور ثالث را قبول کنند، وجود ناامنی در ایران را تأیید می‌کنند.

قشنگ نه راه پس داریم نه راه پیش»

- حـامـد

«شعار فیفا اینه که سیاست جایی تو فوتبال نداره! که البته در حد همون شعاره.»

- ali

«دنیا دنبال اینه که هوادارو با هزار جور ترفند بکشونه استادیوم بعد اینجا تو آسیا دنبال بهونن که هوادارو از استادیوم طرد کنن»

#ACLneediranfans

- Alijuve

«با این سرعتی که پیش میریم کم کم از کره شمالی حریف اصلیمونم جلو میزنیم!!

 با کشتی شروع شد حالا فوتبال باشگاهی و

احتمالا بعدی نوبت تیم ملیه و بعدشم والیبال و بسکتبال و ...»

- AmirReza Jafari

«حق میزبانی در رقابت‌های آسیایی از ایران گرفته شد. فوتبال بی در و پیکر ایران اگه یه برنگ برنده اونم در سطح جهانی داشت، جو وحشتناکی بود که هوادارا تو ورزشگاه‌ها درست می‌کردن؛ که دیگه نداره.»

- آقای رستم

«هر اتفاقی که توی فوتبال آسیا رخ بده سران AFC جلسه میذارن میگن فعلا بگید نماینده های ایران تو کشور ثالث بازیاشون رو برگذار کنن تا بعدش ببینیم خدا چی میخواد»

- #Amichak

«توی ایران اینجوریه که وقتی یه اتفاقی میوفته مسئولین ذی ربط به جای اینکه اول تلاش کنن برای حل مسئله یهو میان اخرین گزینه رو که بدترین گزینه هم هست همون اول کار راجع بهش تصمیم گیری میکنن و انجام میدن.»

 

 

دیدگاه تان را بنویسید