گزارش جی پلاس از آن چه در هفته پانزدهم لیگ برتر گذشت

استقلال بدون سرمربی به صدر برگشت؛ سپاهان و پرسپولیس در فکر قهرمانی نیم فصل

تیم استقلال توانست با برتری برابر شاهین بوشهر با صدرجدول لیگ برتر برگردد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با ادامه روند پیروزی های شاگردان کالدرون در پرسپولیس همراه شد. استقلال بدون سرمربی هم توانست شاهین را ببرد و به صدر جدول برگردد.

 

نساجی صفر - شهر خودرو صفر

شاگردان گل محمدی بعد از چند بازی که با ناکامی پشت سرگذاشتند در مازندران به مصاف نساجی رفتند. آن ها در این بازی هم نتوانستند امتیاز کامل را کسب کنند و به تساوی بدون گل برابر میزبانشان رضایت دادند. نساجی با یک امتیازی که از میهمان پرقدرت خود کسب کرد با ۲۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت. شهرخودرو هم با ۲۵ امتیاز به رده پنجم سقوط کرد.

 

تراکتور یک- فولاد صفر

تیم تبریزی در خانه پذیرای فولاد خوزستان بود. شاگردان نکونام در این بازی با یک گل نتیجه را به یکی از رقیبانشان در جدول رده بندی واگذار کردند. با این پیروزی تراکتوری ها با ۲۱ امتیاز به رده هشتم رسیدند. فولاد هم با ۲۳ امتیاز ششم ماند.

 

سپاهان ۲- پیکان صفر

شاگردان امیر قلعه نویی که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند در اصفهان به مصاف پیکان رفتند. گولسیانی از روی نقطه پنالتی و امید نور افکن دو گل سپاهان را به ثمر رساندند. شاگردان حسین فرکی هم بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما از کسب نتیجه بازماندند. پیام نیازمند دروازه بان سپاهان تاثیر زیادی در کسب این سه امتیاز داشت. سپاهان با ۲۸ امتیاز در جدول رده بندی دوم است و یک بازی عقب افتاده هم دارد. پیکان نیز با ۱۳ امتیاز یازدهم است.

 

سایپا صفر - پرسپولیس ۲

دیدار شاگردان ابراهیم صادقی با کالدرون در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد و پرسپولیس با گل های امیری و نورالهی به پیروزی رسید تا هم چنان شانس کسب قهرمانی نیم فصل را داشته باشد؛ البته اگر بازی عقب افتاده خود را ببرد. با این پیروزی پرسپولیس ۲۸ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم جدول جای گرفت. شاگردان کالدرون با ۹ برد از ۱۴ بازی بیشترین تعداد برد را در میان تیم ها دارند.

سایپا هم که حال و روز خوشی در جدول رده بندی ندارد با این شکست با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت تا در منطقه سقوط باشد.

 

پارس جنوبی جم یک -نفت مسجد سلیمان یک

شاگردان فراز کمالوند در تیم پارس جنوبی جم که حدود ۳ ماه است مدیرعامل و هیات مدیره ندارند در خانه برابر نفت مسجد سلیمان قرار گرفتند و توانستند با گل پوریا آریا کیا پیش بیفتند اما عماد میرخوان در دقیقه ۹۳ گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با تساوی یک یک به پایان برسد. نفت مسجد سلیمان به همراه سپاهان تنها تیم های بدون شکست لیگ هستند که بدون باخت بودن برای شاگردان تارتار اتفاق مهمی به شمار می رود. مسجد سلیمان با ۲۳ امتیاز پنجم و پارس با ۱۱ امتیاز سیزدهم هستند. بعد از پایان این بازی فراز کمالوند از سرمربی گری پارس جنویی کناره گیری کرد.

 

گل گهر صفر - ذوب آهن صفر

تیم سیرجانی توانست در خانه خود شاگردان علی منصوریان را متوقف کند. گل گهر که در منطقه سقوط قرار دارد با این یک امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت و ذوب آهن هم در جایگاه دهم جای گرفت.

 

نفت آبادان یک -ماشین سازی تبریز صفر

بازی تا پایان ۹۰ دقیقه بدون گل مساوی بود که میلاد جهانی توانست گل برتری نفت آبادان را به ثمر برساند. با این سه امتیاز مهم نفت آبادان با ۲۶ امتیاز جای شهرخودرو را در رده چهارم جدول گرفت. ماشین سازی هم با ۱۹ امتیاز نهم است.

 

استقلال ۴ - شاهین بوشهر یک

نیم ساعت قبل از آغاز بازی دو تیم، استراماچونی در پیامی اعلام کرد که به استقلال برنمی گردد اما این تیم بدون حضور سرمربی توانست قعرنشین رقابت ها را با ۴ گل شکست بدهد. روزبه چشمی هم در اواخر بازی دروازه خودی را باز کرد تا این بازی با نتیجه ۴ بر یک به پایان برسد. استقلال با ۲۹ امتیاز به صدرجدول برگشت اما برای کسب قهرمانی نیم فصل باید منتظر نتیجه بازی های پرسپولیس و سپاهان در دیدارهای عقب افتاده لیگ باشد. شاهین همچنان با ۶ امتیاز در رده آخر لیگ است. مهدی قائدی هم با گلی که زد با ۸ گل به صدر جدول گلزنان رسید. دیاباته هم ۷ گله شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید