بازیکن اسبق تیم ملی در گفت و گو با جی پلاس؛

نصرتی: اعتماد به نفس امیدهای ایران کم است/ تیم ملی سردرگم بازی می کند

​بازیکن سابق تیم ملی با اشاره به مشکلات تیم ملی گفت: استیلی به خاطر شرایطی که در تیمش موجود است، تغییرات زیادی را ایجاد کرده و شرح وظایف هر کدام از بازیکنان نسبت به تیم باشگاهی خود فرق می‌کند و باعث شده هماهنگی خوبی در تیم ایجاد نشود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال امید روز چهارشنبه در آخرین بازی خود در مرحله گروهی انتخابی المپیک به مصاف تیم ملی چین می‌رود. ایران تا قبل از این بازی با یک امتیاز در رده سوم گروهش قرار دارد و برای صعود به مرحله بعد نیازمند شکست ازبکستان 4 امتیازی مقابل کره‌جنوبی است که با 6 امتیاز صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده است. 

محمد نصرتی در گفت‌وگو با جی پلاس؛ درباره شکست تیم‌ ملی امید ایران  مقابل کره‌جنوبی در انتخابی المپیک اظهار کرد: تیم ملی در این دیدار سردرگم عمل کرد و به جز دقایق ابتدایی، برنامه مشخصی برای گلزنی نداشت. اما در بحث هماهنگی و انجام یکسری کارهای تاکتیکی نسبت به کره جنوبی ضعیف‌تر عمل کردیم‌. آن‌ها با برنامه بودند و به خوبی در ضدحملات و در دفاع ظاهر شدند.

وی با بیان اینکه تیم ملی ایران دارای بازیکنان باکیفیتی است یادآور شد: بازیکنان باکیفیت در تیم ملی امید بازی می‌کنند که در باشگاه‌های خود مهره‌های تاثیرگذاری هستند اما آن‌ها نه هماهنگی داشتند و نه طبق یک برنامه مشخص بازی کردند. بازیکنان شاخصی مانند محبی، قائدی، شکاری و صیادمنش بازیکنانی هستند که قابلیت‌های فنی بالایی دارند اما مقابل کره‌جنوبی هیچ یک خوب ظاهر نشدند.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره نقاط ضعف تیم ملی امید اظهار کرد: اولا مهدی خانی به عنوان هافبک وسط تسلط بالایی روی بازی نداشت. خط دفاع تیم ملی خیلی قوی نیست. نورافکن در پست تخصصی بازی نمی‌کند و از طرفی آغاسی روی بازی در دفاع وسط تسلط ندارد. در خط حمله پست بازی قائدی و صیادمنش درست نیست. مواردی در تیم ملی وجود دارد که به نظر من باید اصلاح شود.

نصرتی ادامه داد: نورافکن به عنوان هافبک وسط می‌تواند کارایی بیشتری داشته باشد. مشکل اصلی این تیم تعدد جابه‌جایی بازیکنان است. استیلی به خاطر شرایطی که در تیمش موجود است، تغییرات زیادی را ایجاد کرده است. شرح وظایف هر کدام از بازیکنان نسبت به تیم باشگاهی خود فرق می‌کند و باعث شده هماهنگی خوبی در تیم ایجاد نشود.

سرمربی گل‌ریحان البرز درباره اینکه آیا مشکل این تیم با بازیکنان وجود در تیم ملی و شناخت کادرفنی حل می‌شود یا خیر تاکید کرد: این موضوعات زمان‌بر است. اگر کادرفنی می‌توانست زودتر چند بازی تدارکاتی انجام دهند، قطعا بهتر می‌شد.

وی در واکنش به اینکه آیا تیم ملی با وجود شکست مقابل کره‌جنوبی، می‌تواند سهمیه المپیک را به دست آورد، گفت: شانس ایران روی کاغذ خیلی کم شده اما باید امیدوار به بازی پایانی باشیم و حداقل بتوانیم چین را با دو گل ببریم.

نصرتی درباره دیدار ایران و چیندر این رقابت‌ها و وضعیت تیم ملی برای این دیدار اظهار کرد: به نظرم اعتماد به نفس تیم‌ملی امید پایین است اما باید به خوبی توسط کادرفنی آماده شوند. فکر می‌کنم نباید به بازی حریفان توجه کنیم و به فکر بازی خودمان مقابل چین باشیم. باید در شروع بازی به ارزیابی تیم حریف بپردازیم. باید این تیم را ببریم.

تغییر پست عجیب شش بازیکن تیم امید مقابل کره جنوبی! / کادر فنی مقصر شکست ایران است؟

امیدواری به امیدها در راه المپیک/ تساوی ایران برابر مدافع عنوان قهرمانی +عکس و فیلم به همراه آمار

ایران - ازبکستان؛ آغاز راه سخت امیدها برای المپیکی شدن

امیدهای ایران درانتظار شکستن یک طلسم/ از شکست برزیل در المپیک تا 44 سال ناکامی در صعود + تاریخچه تیم ملی

برنامه و نتایج کامل رقابت های فوتبال انتخابی المپیک 2020 توکیو + جدول

 

دیدگاه تان را بنویسید