در گفت و گو با جی پلاس

رادوشوویچ: مشکلی با بیرانوند ندارم/ هنوز نمی دانم مقابل پارس جنوبی بازی می کنم یا خیر

دروازه بان کروات پرسپولیس می گوید ازآمادگی کاملی برای بازی برابر پارس جنوبی برخوردار است.

لینک کوتاه کپی شد

هر چند بوژیدار رادوشوویچ از زمان حضور در پرسپولیس تقریبا یک دروازه بان نیمکت نشین بوده اما او در اندک فرصتی که داشته، توانسته نمایش قابل قبول و درخشانی را از خودش به جای بگذارد و خیال پرسپولیسی ها از داشتن دو دروازه بان آماده راحت است.

او در بازی با سایپا، روی ضربه فنی و زیبای بازیکن حریف واکنش خوبی داشت و دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا یک کلین شیت دیگر به نامش ثبت شود. عملکرد درخشان او بعد از حواشی ابتدای فصل که ممکن بود موجب جدایی اش شود، اکنون به مذاق هواداران خودش آمده است و برخی ها بر این باورند که اگر بیرانوند به اروپا ترانسفر شود، او می تواند جای دروازه بان ملی پوش پرسپولیس را پر کند.

 

رادوشوویج

رادوشوویچ در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ درباره عملکرد خوبش مقابل سایپا می گوید: همیشه آماده حضور در ترکیب تیم هستم. به همین دلیل باید خیلی خوب تمرین کنم تا در صورت نیاز جایگزین شوم.

او در واکنش به اینکه در فاصله کمتر از 24 ساعت جانشین بیرانوند شد اما از نظر بدنی و ذهنی آماده مسابقه بود تاکید کرد: همیشه خوب تمرین می کنم و هر زمان که کادرفنی و سرمربی تیم بگوید می توانم درون دروازه قرار بگیرم.

این دروازه بان درباره تقابل با بیرانوند بعد از واکنش های خوب مقابل سایپا گفت: من مشکلی با بیرانوند ندارم چون هر دو نفر برای پرسپولیس بازی می کنیم و هدفمان گل نخوردن است.

رادوشوویچ در پاسخ به این سوال که چه کسی مقابل پارس جنوبی بازی می کند، گفت: این موضوع را کسی جزء سرمربی نمی داند. من آمادگی کاملی برای این بازی دارم اما هر چه کالدرون بگوید همان می شود.

در پی عملکرد خوب رادوشوویچ در بازی های گذشته، احتمال حضور این دروازه بان مقابل پارس جنوبی بیش از بیرانوند است. هر چند گفته می شود بیرانوند همچنان مصدومیت خفیفی دارد.

دیدگاه تان را بنویسید