مشکل‌گلزنی را کتمان نمی‌کنیم

ترابی: پرسپولیس دوباره به صدر جدول برمی‌گردد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید در بازی‌های بعدی لیگ همه امتیازات را جمع کنیم و دوباره به صدر نزدیک شویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی ترابی درباره آخرین وضعیت تیم و برد مقابل نفت آبادان در جام حذفی اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم از این مرحله عبور کنیم. ما به این برد نیاز داشتیم و خدا را شکر وضعیت تیم خیلی بهتر است. امیدوارم در بازی‌های لیگ هم بتوانیم به همین روند ادامه دهیم.

وی افزود: باید در بازی‌های بعدی لیگ همه امتیازات را جمع کنیم و دوباره به صدر نزدیک شویم. متاسفانه در چند بازی مقابل مدعیان بازی را واگذار کردیم که اصلا حقمان باخت نبود و حداقل حق ما در آن بازی‌ها تساوی بود. به هر حال آن بازی‌ها گذشته و باید از آنها درس بگیریم و در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

ترابی درباره تاثیرگذاری بالای خود در این فصل روی گل‌های پرسپولیس گفت: هر وقت تیم خوب بازی کرده من هم شرایط بهتری داشته‌ام و موقعیت‌های بهتری نصیبم شده است. این نیست که فقط من خوب باشم بلکه کل تیم خوب کار کرده و همه بازیکنان از خط دفاع تا حمله عملکرد خوبی داشته‌اند. وظیفه من این است که در خدمت تیم باشم و همه تلاشم را بکنم. خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام برای پرسپولیس موثر باشم و امیدوارم باز هم بتوانم هواداران را خوشحال کنم.

ترابی درباره آمار گلزنی پرسپولیس در این فصل خاطر نشان کرد: یک مقدار مشکل گلزنی داریم و این را نمی‌توان رد کرد. همه بازیکنان تلاش خودشان را می‌کنند اما در زدن ضربات آخر کم دقت بوده‌ایم و باید تمرکزمان را هنگام زدن شوت‌ها بالاتر ببریم.

هافبک پرسپولیس گفت: ما شرایط هواداران را درک می‌کنیم اما امیدواریم در بازی‌های بعدی شاهد حضور بیشتر آنها باشیم و بتوانیم با برد دلشان را شاد کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید