دروازه بان تیم ملی و تراکتور در گفت وگو با جی پلاس؛

رشید مظاهری: دعا کنیم بیرانوند مرد سال آسیا شود/ تیم ملی هر چهار بازی بعدی را می برد

محمدرشید مظاهری امیدوار است علیرضا بیرانوند مرد سال فوتبال آسیا شود و این عنوان به یک بازیکن ایرانی برسد.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرشید مظاهری در سال‌های اخیر یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر بوده و جز یکی دو اردو، همواره در لیست تیم ملی حضور داشته است. مظاهری این فصل و بعد از انتقال به تراکتور، روزهای خوبی را درون دروازه این تیم رقم زد. در هفت بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشت اما نتوانست این رکورد را حفظ کند.

مظاهری در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس درباره شرایط این روزهای تراکتور می گوید: خدا را شکر شرایط بد نیست و هر روز تمرین می‌کنیم تا در شرایط بازی بمانیم. این هفته دیدار ما لغو شد، هر چند آماده بازی با شهر خودرو بودیم و برای کسب پیروزی تمام تاکتیک‌ها را مرور کرده بودیم. به همین دلیل و با توجه به لغو بازی، کادر فنی سعی دارد بدن‌های ما را حفظ کند تا برای هفته بعد با مشکلی مواجه نشویم.

n00182772-b

مظاهری که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر لیگ برتر است، درباره وضعیت این روزهایش می‌گوید: در یکی از بهترین سال‌های فوتبالی‌ام قرار دارم. با حمایت هواداران تراکتور سعی می‌کنم در هر بازی دروازه‌ تیم را بسته نگه دارم. بسیار متأسفم که در سه بازی پایانی این اتفاق رخ نداد و شرمنده هواداران شدم. آن ها حتما دیدند که چه تلاشی برای ثبت کلین‌شیت داشتم. برای بازی‌های بعد هم شک ندارم که با حمایت تمام بازیکنان می‌توانم باز هم دروازه‌ام را بسته نگه داشته و باعث خوشحالی هواداران تراکتور شوم.

با اینکه هفته‌ها از رقابت جذاب مظاهری و نیازمند برای شکست رکورد حسین حسینی (دروازه بان استقلال) گذشته اما بد نیست نظر رشید را در این باره بدانیم: پیام نیازمند دروازه‌بان خوب و آینده‌داری است. هر چند تلاشم را کردم تا ابتدا به موفقیت تراکتور کمک کنم و بعد این رکورد هم به نامم ثبت شود اما قسمتم نبود و به پیام نیازمند تبریک هم گفتم. من و پیام در اردوی تیم ملی دوستان خوبی برای هم هستیم و امیدوارم او بتواند بیشتر از این پیشرفت کند.

image_600_400

علیرضا بیرانوند مرد سال فوتبال آسیا می‌شود؟ رشید مظاهری که با او در تیم ملی رقابت دارد، به این انتخاب خوشبین است و به جی پلاس می گوید: همه ما باید دعا کنیم که این عنوان به علیرضا برسد. بیرانوند در این سال‌ها تلاش بسیاری انجام داده و مستحق کسب این عنوان است. او با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و در تیم ملی هم بازی کرده است. با اینکه علیرضا رقیب من در تیم ملی است اما امیدوارم این عنوان به یک ایرانی برسد و بیرانوند بتواند مرد سال فوتبال آسیا شود. کسب این عنوان توسط یک بازیکن ایرانی به سود همه ما و فوتبال ایران است.

تا اینجای لیگ برتر، چند تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند. از سپاهان و شهر خودرو گرفته تا استقلال، پرسپولیس و تراکتور. مظاهری اما همچنان تراکتور را یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی می‌داند: کادر فنی مجربی داریم و بازیکنان خوبی نیز در تیم‌ تراکتور حضور دارند. با امکاناتی که در اختیار داریم چرا نباید مدعی قهرمانی باشیم؟ مطمئن باشید بعد از سه شکست متوالی، روند پیروزی‌ها را از سر می گیریم. ما هدفی هم جزء قهرمانی نداریم. امیدوارم بدشانسی نیاوریم و روی روند موفقیت گام برداریم تا این عنوان در پایان فصل به تراکتور برسد. مردم تبریز و هواداران تراکتورسازی شایسته این عنوان هستند.

362522_527

بعد از شکست مقابل عراق، صعود تیم ملی ایران به دور بعدی مقدماتی جام جهانی 2022 در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. مظاهری به عنوان یکی از دروازه‌بان‌های حاضر در اردوهای اخیر تیم ملی، مطمئن است که ایران به عنوان تیم اول از این گروه صعود می‌کند و در پایان این گفت وگو به خبرنگار جی پلاس گفت: دوست ندارم هیچ وقت درباره بازی با عراق حرف بزنم، چون یکی از تلخ‌ترین روزهای فوتبالی ما بود. با این حال انگیزه ملی پوشان کم نشده و منتظر شروع بازی‌ها هستیم تا بهترین نتایج را بگیریم. تساوی بحرین و عراق هم باعث شد صعود از این مرحله در دستان خودمان باشد. شک نکنید در دور برگشت تمام بازی‌ها را می‌بریم و به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود می‌کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید