گفت وگوی جی پلاس با بازیکن پیشین استقلال؛

دین محمدی: بازی با تراکتور محک خوبی برای استقلال است/ بازی در تبریز برای همه استرس زاست

سیروس دین‌محمدی معتقد است محک جدی استقلال مقابل تراکتور خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

سیروس دین‌محمدی از جمله پیشکسوتانی است که هم در استقلال بازی کرده و هم پیراهن تراکتور را پوشیده است. به همین دلیل او بهتر از هر کسی می‌تواند درباره بازی حساس جمعه میان این دو تیم نظر بدهد. دین‌محمدی در گفت و گو با خبرنگار جی‌ پلاس ابتدا درباره شرایط استقلال صحبت کرد و اظهار کرد: استقلال روند خوبی را در هفته‌های اخیر طی کرده و به پیروزی‌هایی هم رسیده است. البته باید به مرور زمان ببینیم آیا نتایج استقلال ادامه پیدا می‌کند یا نه؟ روی این سه بازی نباید کارشناسی کرد، باید بازی‌های سخت نظیر تراکتور برای استقلال پیش بیایند تا درباره موفقیت این تیم نظر بدهیم. مربی و تیم باید در بازی‌های سخت محک بخورند که تراکتور می‌تواند معیار خوبی برای استقلال و استراماچونی باشد. اینکه چه اتفاقاتی در این بازی می‌افتد مهم است، هر چند به نظر من استقلال باید بازیکن جدید بگیرد و تقویت شود.

هافبک سابق تیم ملی درباره بازی تراکتور- استقلال و جو تبریز گفت: تراکتور تیم پرمهره‌ای است که هم بازیکنان جوان و آماده‌ای در اختیار دارد و هم چند بازیکن باتجربه که می‌توانند در دقایق حساس به این تیم کمک کنند. استقلال بازی سختی پیش رو دارد، بخصوص در تبریز. چون شرایط تراکتور در تبریز متفاوت با سایر شهرهاست. به قول فوتبالی‌ها، تبریز برای تیم‌های حریف جو خفنی دارد و می‌تواند برای آن‌ها استرس‌زا باشد. من هم در استقلال بازی کرده‌ام و هم تراکتور. به همین دلیل معتقدم همان جوی که در ورزشگاه آزادی وجود دارد، در تبریز هم هست و همین می‌تواند بازی پرفشاری را پیش روی استقلال قرار بدهد. البته من چون در دو تیم بازی کرده‌ام، نمی‌توانم نتیجه را پیش‌بینی کنم.

دین‌محمدی درباره شکست تراکتور مقابل نفت‌آبادان گفت: من بازی تراکتور با نفت را نگاه کردم. تراکتور خوب بازی کرد و موقعیت‌های زیادی هم داشت تا به گل برسد اما با بی‌دقتی از دست رفت. نفت با تمام وجود بازی کرد و به زمین آمده بود تا بازی را ببرد. البته این نتیجه نمی‌تواند تراکتور را با بحران مواجه کند، چون این تیم بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار دارد که در این مواقع می‌توانند به بهترین شکل ممکن عمل کنند تا استرس از تیم دور شود.

یکی از انتقادها به کادر فنی استقلال و استراماچونی، عدم استفاده از دستیار ایرانی است. دین‌محمدی در این باره هم صحبت کرد و گفت: خود استراماچونی خواسته که دستیار ایرانی نداشته باشد. شاید اطالاعات پارسال را به او داده‌‌اند که ترجیح داده از مربیان ایرانی استفاده نکند. درست است که استراماچونی رزومه ویژه‌ای ندارد اما باشگاه می‌توانست چند مربی جوان در کنار او قرار بدهد تا از تجریباتش استفاده کنند. البته خودش نخواست چنین اتفاقی بیفتد و به همین دلیل نمی‌توان از کسی خرده گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید