جی پلاس/ دنیس اکرت، هر ۱۱۰ دقیقه یک گل

درخشش مهاجم ایرانی، تیم آلمانی را مدعی لیگ کرد

دنیس اکرت، مهاجم ایرانی-آلمانی اینوگلشتات دوران موفقی را در این تیم سپری می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دنیس اکرت از وقتی به اینگولشتات رفته به بهترین بازیکن این تیم تبدیل شده. مهاجم ایرانی- آلمانی و سابق سلتایگو اسپانیا که از پدری ایرانی و مادری آلمانی در بن متولد شده است. اکرت فصل قبل را با سلتا در لالیگا آغاز کرد اما فرصت کمی برای عرض‌اندام پیدا کرد تا تصمیم به ترک این تیم بگیرد و راهی اکسلسیور در لیگ برتر هلند شود.

4112980_artikel-bild-full_1tNIUS_pLZmem

در اکسلسیور، اکرت 12 بار در ترکیب قرار گرفت و دو گل به ثمر رساند اما با سقوط این تیم به دسته پایینتر، او تصمیم به بازگشت به آلمان گرفت و پیراهن اینگولشتات در لیگ سه را پوشید. دنیس اکرت وقتی به اینگولشتات رفت، این تیم در رده پنجم قرار داشت اما حالا به رتبه دوم رسیده و مدعی صعود به بوندس‌لیگای دو است.

مهاجم ایرانی- آلمانی و 22 ساله اینگولشتات در آخرین بازی این تیم موفق شد دو بار دروازه زیکائو را باز کند. گل‌هایی که باعث شد اینگولشتات میهمان خود را با نتیجه 4 بر 2 شکست بدهد. با این 2 گل، آمار گل‌های زده اکرت به عدد 6 رسید. این مهاجم 8 بار در ترکیب اینگولشتات قرار گرفته، 660 دقیقه بازی کرده و 6 گل زده. یعنی به ازای هر 110 دقیقه یک گل زده که باعث شده نام او بیشتر از قبل سر زبان‌ها بیفتد.

14a3beda-5dab-4e5b-81cf-abfa10f675ca

اینگولشتات با انجام 15 بازی، 28 امتیاز کسب کرده و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به اونترهاخینگ در رده دوم قرار گرفته. دویسبورگ صدرنشین لیگ سه آلمان است که از 15 بازی 31 امتیاز اندوخته است. در پایان رقابت‌ها دو تیم اول و دوم به طور مستقیم به بوندس‌لیگای دو صعود می‌کنند و تیم سوم به پلی‌اف می‌رود.

دیدگاه تان را بنویسید