جی پلاس

امید هواداران آلمانی به مهاجم ایرانی - آلمانی

دنیس اکرت، مهاجم ایرانی-آلمانی و سابق اکسلسیور هلند پیراهن اینگولشتات در لیگ سه آلمان را پوشید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دنیس اکرت، مهاجم ایرانی- آلمانی بعد از نیم‌ فصل بازی برای اکسلسیور در لیگ برتر هلند تصمیم گرفت به آلمان برگردد و پیراهن اینگولشتات را بپوشد. اکرت که بعد از درخشش در تیم‌های پایه هامبورگ، به اسپانیا رفت تا برای سلتاویگو بازی کند، تنها چند هفته در لالیگا دوام آورد و سپس به اکسلسیور قرض داده شد. او حالا به آلمان برگشته تا با اینگولشتات چالش جدید را تجربه کند.

EDeEf8NW4AEDTxD

اکرت بعد از موفقیت در تست‌های پزشکی به اینگولشتات پیوست تا شاگرد جف سایبین، مربی 50 ساله و اهل لوگزامبورگ این باشگاه شود. مربی موفقی که سابقه کار در سنت‌گالن و تون سوئیس و همچنین آرمینیا بیلفلد آلمان را در کارنامه دارد. دنیس اکرت ظرف روزهای اخیر مورد استقبال هواداران اینگولشتات قرار گرفته و آن‌ها ابراز امیدواری کرده‌اند که جذب این مهاجم بتواند خط حمله این تیم را قدرتمندتر از قبل کند.

اینگولشتات البته نام آشنایی برای ما ایرانی‌ها است. به خصوص که این تیم تا دو فصل قبل در بوندس‌لیگای یک حضور داشت اما حالا به سطح سوم فوتبال باشگاهی در آلمان سقوط کرده و البته مترصد فرصتی است تا مجوز صعود به بوندس‌لیگای دو را دریافت کند. ضمن اینکه الکساندر نوری فصل قبل و برای 5 هفته هدایت اینگولشتات را بر عهده داشت اما ناموفق بود و خیلی زود از نیمکت این تیم اخراج شد.

EDn6EolX4AEQYZD

به گزارش جی پلاس؛ اینگولشتات در پایان هفته هفتم بوندس‌لیگای سه با کسب 14 امتیاز از 7 بازی، بعد از اینتراخت برانشوایگ و هالشر در رده سوم قرار گرفته و جزء تیم‌های مدعی صعود محسوب می‌شود. باید ببینیم آیا اکرت روزهای خوبی را در این تیم سپری خواهد کرد یا نه؟

دیدگاه تان را بنویسید