دنیس اکرت، دو بازی و دو گل

گلزنی مهاجم ایرانی مقابل بایرن‌مونیخ

دنیس اکرت، مهاجم ایرانی- آلمانی موفق شد دروازه تیم دوم بایرن‌مونیخ را باز کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، دنیس اکرت بعد از حضوری نه درخشان و نه ضعیف در اکسلسیور و لیگ هلند، برای فصل جدید تصمیم گرفت به آلمان برگردد و پیراهن اینگولشتات را بپوشد. تیمی که تا همین چند فصل قبل در بوندس‌لیگای یک حضور داشت اما حالا امیدوار به صعود از بوندس‌لیگای سه و بازگشت به روزهای اوج است.

دنیس اکرت که از پدر ایرانی و مادری ترکیه‌ای در کلن آلمان متولد شده فوتبال خود را از پایه‌های هامبورگ آغاز کرده و بعدها به لالیگا رفته تا برای سلتاویگو بازی کند. دورانی ناموفق که باعث شد مدیران این باشگاه اسپانیایی در نقل و انتقالات تابستانی، ماجم ایرانی-آلمانی خود را به اینگولشتات بفروشند.

دنیس اکرت

دنیس اکرت از وقتی به اینگولشتات رفته روزهای موفقی را رقم زده و در دو بازی دو گل برای این تیم به ثمر رسانده. اینگولشتات هر چند در سه هفته اخیر سه شکست را متحمل شده اما اکرت دو گل برای این تیم زده و این آمار درخشان را تنها در دو بازی و 180 دقیقه حضور در ترکیب این تیم به ثبت رسانده است.

اکرت ابتدا در هفته هشتم دروازه هالشر را باز کرد و این هفته هم موفق شد دروازه تیم دوم بایرن‌مونیخ را فرو بریزد. او در این بازی که با نتیجه 2 بر یک به سود حریف تمام شد، دروازه کریستین فروچتل را باز کرد. دروازه‌بانی که بارها روی نیمکت تیم اصلی بایرن‌مونیخ نشسته و البته در تیم زیر 19 ساله‌های آلمان هم حضور دارد.

با اینکه دنیس اکرت روزهای موفقی را پشت سر می‌گذارد اما اینگولشتات با پذیرش سه شکست متوالی 15 امتیازی باقی مانده و در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید