در گفت و گو با جی پلاس؛

عابدزاده: از ویلموتس ناراحت نیستم/ با تلاش زیاد به ترکیب ماریتیمو برگشتم

امیر عابدزاده که به ترکیب اصلی تیم ماریتیمو بازگشته است، می گوید: امیدوارم باز هم بتوانم دروازه ماریتیمو را بسته نگه دارم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ امیر عابدزاده بعد از پنج هفته نیمکت‌نشینی دوباره به ترکیب اصلی ماریتیمو برگشت و در سه بازی اخیر این تیم در لیگ پرتغال در جمع یازده بازیکن ثابت قرار گرفته است. امیر ابتدا مقابل براگا بازی کرد که این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید. درخشش عابدزاده در این بازی به حدی بود که او‌ عنوان بهترین دروازه‌بان هفته را به‌دست آورد.

در ادامه عابدزاده و ماریتیمو به پیروزی دو بر یک برابر موریرنسه رسیدند و در آخرین بازی نیز به تساوی صفر-صفر برابر ویتوریو ستوبال در دیداری خارج از خانه دست یافتند.

امیر عابدزاده درباره بازگشت به ترکیب ماریتیمو به خبرنگار جی پلاس گفت: پیش از این گفته بودم کار سخت است اما باید تلاش کنم تا دوباره جایگاهم را پس بگیرم. یک رقیب برزیلی دارم که دروازه‌بان خوبی است اما آن قدر انرژی گذاشتم و تسلیم نشدم تا مربی نام من را در ترکیب اصلی قرار داد. همیشه به این مسئله ایمان دارم که اگر تلاش کنی می‌توانی مزد آن را بگیری و این اتفاق برای من رخ داد. حالا هم جایگاهم را دودستی گرفته‌ام تا همچنان در ترکیب اصلی بمانم.

عابدزاده در سومین بازی فصل خود در لیگ پرتغال نخستین کلین‌شیت را مقابل ویتوریو ستوبال به ثبت رساند. او در این باره اظهار کرد: کلین‌شیت و محافظت از دروازه وظیفه دروازه‌بان است. همانطور که یک مهاجم گل می‌زند، دروازه‌بان هم تا جایی که می‌تواند نباید اجازه بدهد بازیکنان حریف گل بزنند. من هم وظیفه‌ام را انجام دادم و امیدوارم باز هم بتوانم دروازه ماریتیمو را بسته نگه دارم.

امیر عابدزاده مدت‌ها یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی بود اما حالا دو اردو است که جایی در فهرست ویلموتس ندارد. او از این اتفاق ناراحت نیست و به جی پلاس گفت: هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند اما سلیقه مربیان فرق می‌کند و من هم از این قضیه اصلا ناراحت نیستم. باید تلاشم را بیشتر کنم تا دوباره در لیست تیم ملی قرار بگیرم. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

قیمت 4 میلیون یورویی عابدزاده پس از کلین شیت مقابل لیل/ حریف بعدی الدحیل!

دیدگاه تان را بنویسید