گزارش جی پلاس/ ماریتیمو دروازه‌بان ایرانی اش را ارزان نمی فروشد

قیمت 4 میلیون یورویی عابدزاده پس از کلین شیت مقابل لیل/ حریف بعدی الدحیل!

امیر عابدزاده در حضور 45 دقیقه‌ای مقابل لیل فرانسه درخشید تا سومین کلین‌شیت متوالی به نام ماریتیمو ثبت شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ ماریتیمو برای حضوری پرقدرت در فصل 2020-2019 لیگ پرتغال اردویی تدارکاتی را در جنوب این کشور برپا کرده و بازی‌های دوستانه نیز برگزار می‌کند. ماریتیمو در نخستین بازی به مصاف پورتیمونسه رفت و مقابل این تیم به تساوی یک بر یک رسید. سپس برابر اسپورتینگ‌براگا و همچنین فارنزه قرار گرفت و تساوی صفر به صفر نتیجه‌ای بود که برای امیر عابدزاده و هم‌تیمی‌هایش به‌دست آمد.

dbbe0d82-81be-4054-997a-6fe4fb05b649

مهمترین بازی تدارکاتی ماریتیمو اما برابر لیل از فرانسه برگزار شد و دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند تا سومین کلین‌شیت متوالی به نام ماریتیمو و دروازه‌بان‌های ایرانی و برزیلی این تیم ثبت شود. امیر عابدزاده که بحث جدایی‌اش از ماریتیمو و انتقالش به تیم بهتر هنوز در جریان است 45 دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفت و چند سیو تماشایی انجام داد تا مانع از فروپاشی دروازه ماریتیمو شود.

1b18ffab-3ac0-4102-8153-786e45f62fde

به گزارش جی پلاس؛ ماریتیمو که روی امیر عابدزاده قیمتی در حدود 4 میلیون یورو گذاشته، اگر با باشگاه جدیدی به توافق نرسد از دروازه‌بان ایرانی‌اش در ترکیب استفاده خواهد کرد. درست مانند حالا که عابدزاده در بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل به میدان رفته و عملکرد خوبی نیز به نمایش گذاشته. امیر عابدزاده و بازیکنان ماریتیمو در بازی بعدی مقابل الدحیل از قطر قرار می‌گیرند. باشگاه قدرتمندی که در پرتغال اردوی خود را برگزار کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید