گفت وگوی جی پلاس/ لژیونر ایرانی لیگ جزیره به شایعات پایان داد

علیرضا جهانبخش: قرار نبود از برایتون جدا شوم/ باید به ویلموتس وقت داد

علیرضا جهانبخش به شایعه‌های جدایی از برایتون پایان داد و در اردوی این تیم انگلیسی حاضر شد.

لینک کوتاه کپی شد

لژیونر ایرانی فوتبال لیگ جزیره بعد از تمام شایعه‌هایی که پیرامون جدایی‌اش از برایتون و بازگشت به لیگ هلند منتشر شد، شنبه به اردوی برایتون اضافه شد و تمریناتش را با این تیم آغاز کرد.

علیرضا جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، درباره این شایعه‌ها، اظهار می کند: «دیدید که گفتم به لیگ هلند برنمی‌گردم و می‌خواهم در برایتون بمانم. از کادرفنی جدید و مسئولان باشگاه مرخصی گرفته بودم تا کمی بیشتر در کنار خانواده باشم. به همین دلیل دیرتر از سایر بازیکنان وارد اردوی آماده‌سازی شدم و همین مسئله شائبه‌هایی را به راه انداخت. من با برایتون قرارداد دارم و می‌خواهم فصل موفقی را همراه این تیم سپری کنم. خوشبختانه مربیان هم از من استقبال کردند تا با انگیزه‌ای بالا خودم را برای فصل جدید آماده کنم.»

جهانبخش درباره کادرفنی جدید برایتون نیز صحبت می‌کند: «حتما می‌دانید که سرمربی فعلی برایتون، مربی سامان قدوس در اوسترسوند بود. با سامان در این باره حرف زدم و او از گراهام پوتر، کلی تعریف کرد. پوتر علاقه‌مند به بازی هجومی و اضافه شدن وینگرها به خط حمله است. به همین دلیل خیلی امیدوارم که در این سیستم جا بیفتم و بتوانم بازی‌های خوبی برای برایتون به نمایش بگذارم.»

علیرضا جهانبخش

جهانبخش که در دو بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل سوریه و کره‌جنوبی بازی کرد، درباره آینده ایران با ویلموتس هم به خبرنگار جی پلاس، گفت: «باید به مارک ویلموتس کمک کنیم تا تیم ملی نتایج درخشانی کسب کند. او تازه به ایران آمده و مشغول شناخت از بازیکنان است. در دو بازی نخست تیم ملی نتیجه گرفت و بازی های خوبی هم ارائه داد. باید به این مربی بلژیکی وقت داد تا تفکرات خود را در تیم ملی پیاده کند. من که به موفقیت تیم ملی خوشبینم و امیدوارم که دست به دست هم دهیم تا روزهای موفقی را در رده ملی رقم بزنیم.»

دیدگاه تان را بنویسید