در گفت و گو با جی پلاس؛

جهانبخش: از انتخاب برایتون پشیمان نیستم/ فصل آینده بازیکن بهتری می شوم/ در لیگ برتر می مانیم

علیرضا جهانبخش از انتخابش دفاع می کند و معتقد است اگر به ابتدای فصل برگردد باز هم به پیشنهاد این باشگاه انگلیسی پاسخ مثبت می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا جهانبخش روزهای سختی را در لیگ برتر انگلیس و باشگاه برایتون سپری می‌کند. خیلی‌ها او را یک خرید ناموفق برای باشگاه انگلیسی می‌دانند و گروهی دیگر معتقدند جهانبخش در فصل آینده می‌تواند یک بازیکن کلیدی در ترکیب برایتون باشد.

جهانبخش در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار جی پلاس می‌گوید: «مطمئن باشید اگر به اول فصل برگردم باز هم برایتون را انتخاب می‌کنم. من با اطمینان بالا پیشنهاد این باشگاه را میان تمام پیشنهادها برگزیدم و فکر می‌کنم اگر مشکلات غیر قابل پیش‌بینی پیش نمی‌آمد می‌توانسم بازیکن موثرتری برای باشگاهم باشم.»

علیرضا که این روزها با برایتون در میان تیم‌ها قعرجدولی حضور دارد درباره بخت این تیم انگلیسی برای بقا در لیگ جزیره هم صحبت می‌کند: «فکر می‌کنم بخت بالایی برای بقا داریم. الان باید با کاردیف‌سیتی رقابت کنیم که 4 امتیاز جلوتر از این تیم هستیم. با توجه به اینکه تنها 2 هفته به پایان رقابت‌ها باقی مانده، معتقدم که در لیگ برتر می‌مانیم و کاردیف نمی‌تواند این فاصله را جبران کند.»

01398649

بال ملی پوش ایرانیِ برایتون، درباره تصمیمش برای فصل آینده و موضع باشگاه درباره‌ی ادامه همکاری با او به جی پلاس، گفت: «من با برایتون قرارداد دارم و فکر می‌کنم باشگاه هم به این مسئله متعهد است. دوست دارم در برایتون بمانم و فصل بعد بازیکن موثری برای تیم باشم. با سرمربی خوبی کار کردم و برایتون هم باشگاهی بود که به من آرامش داد. از انتخابم پشیمان نیستم و انگیزه بالایی دارم تا در دو بازی آینده و فصل بعد بازیکن بهتری برای برایتون باشم.»

دیدگاه تان را بنویسید