گزارش جی پلاس/ بازگشت بال ایرانی به ترکیب برایتون

جهانبخش- سون، دوئل تمام آسیایی امشب در لندن

علیرضا جهانبخش و سون هیونگ مین امشب در لندن دوئلی تمام آسیایی و جذاب را برگزار خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، برایتون روزهای خوشی را در لیگ برتر سپری نمی‌کند. این تیم با مربیگری کریس هوتون از 34 بازی 34 امتیاز به‌دست آورده و در رده‌ی هفدهم جدول قرار گرفته. فاصله‌ی این تیم با کاردیف‌سیتی که هجدهم است و در منطقه‌ی سقوط قرار دارد، تنها 3 امتیاز است و این یعنی اگر جهانبخش و هم‌تیمی‌هایش تعلل کنند شاید در پایان فصل به دسته ی اول یا همان چمپیونشیپ سقوط کنند.

برایتون برای هفته‌ی سی و پنجم باید امشب مقابل تاتنهام صف آرایی کند. تاتنهام از 34 بازی 67 امتیاز اندوخته و بعد از منچسترسیتی و لیورپول در جایگاه سوم ایستاده. این تیم که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم رسیده، چشم به کسب سهمیه دارد و به همین دلیل با هدف پیروزی مقابل برایتون وارد زمین خواهد شد.

1397121120080762116795254

به گزارش جی پلاس، نام علیرضا جهانبخش بعد از یک بازی غیبت در ترکیب ثابت برایتون دیده می‌شود. یعنی باید خود را آماده‌ی دوئل تمام آسیایی در لندن کنیم. یک طرف جهانبخش حضور دارد که این فصل 16 بار در ترکیب برایتون قرار گرفته و 836 دقیقه در زمین بوده و سوی دیگر سون هیونگ مین که یکی از بازیکنان کلیدی تاتنهام محسوب می‌شود و گل‌های حساسی هم برای این تیم به ثمر رسانده است.

پیشتر دوئل این دو ستاره‌ی آسیایی را در بازی ایران- کره‌جنوبی دیده بودیم اما حالا در انگلیس هم می‌توانیم نمایش آن‌ها مقابل هم را مشاهده کنیم. دیداری که می‌تواند برای هر دو تیم مهم باشد.

دیدار تاتنهام و برایتون امشب ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید