گزارش جی پلاس از یک اتفاق تکراری

حمایت از جهانبخش به چه قیمتی؟!/ این بار حمله به اینستاگرام "واکر"

بعد از بنجامین ویلیامز، لیونل مسی و ایون زایتسف، حالا نوبت به کایل واکر رسیده تا در اینستاگرام با کاربران ایرانی مواجه شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، بازی منچسترسیتی مقابل برایتون در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس که در ورزشگاه اتحاد برگزار شد، به دلیل حضور علیرضا جهانبخش جذابیت ویژه‌ای برای ایرانی‌ها داشت. جهانبخش به عنوان بال راست و چپ برایتون باید با  مدافعان کناری منچسترسیتی رقابت می‌کرد. رقابتی که البته با کایل واکر به خشونت هم کشیده شد.

در نیمه‌ی اول، توپ به خارج می‌رفت که جهانبخش با واکر برخورد کرد. واکنش دفاع راست منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس به این برخورد، رفتاری تند بود. همین مسئله باعث شد تا این دو بازیکن برای ثانیه‌هایی سر خود را یکدیگر بچسبانند و درگیر شوند. اتفاقی که بحث ویدئوچک را هم به راه انداخت تا تیم داوری درباره‌ی اخراج کایل واکر تصمیم بگیرند که البته هرگز چنین اتفاقی هم رخ نداد.

بازی که به پایان رسید، فوتبالدوستان ایرانی به صفحه‌ی شخصی واکر در اینستاگرام حمله کردند و توهین به این بازیکن 28 ساله را در دستور کار قرار دادند. اتفاقی که بارها مشابه‌اش را دیده بودیم. از بنجامین ویلیامز گرفته تا لیونل مسی و ایوان زایتسف و البته مهاجم تیم ملی ژاپن که در جام ملت‌های آسیا دروازه ی ایران را باز کرد.

9656565

نکته‌ی جالب درباره‌ی واکر، کامنت‌های مختلفدر آخرین پست این بازیکن است. کامنت‌هایی که تعداد آن‌ها به 27 هزار رسیده. این در حالی است که در پست‌های قبلی، واکر 200 تا 300 کامنت داشته اما حابلا تعداد آن به 100 برار رسیده است. اینکه چه زمانی چنین توهین‌هایی تمام می‌شود کسی نمی‌داند اما بهتر است برای حمایت از یک بازیکن ایرانی از راهکارهای دیگری استفاده شود. راهکارهایی که حمله به اینستاگرام در آن جایی ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید