صالحی امیری تماشاگر پیروزی تیم ملی هندبال/ پاداش کمیته به هندبالیست ها

رئیس کمیته ملی المپیک ابتدا در رختکن تیم ملی هندبال پیش از مسابقه مقابل کره جنوبی حضور یافت و سپس این بازی را از نزدیک دید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ قبل از شروع مسابقه تیم ملی هندبال ایران مقابل کره جنوبی در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه سبحانی سفیر ایران در قطر، سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای المپیک 2020 و قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک که بنا بر دعوت رسمی آنوک و با هزینه آن جهت حضور در نشست آنوک به دوحه سفر کرده، با حضور در رختکن تیم ملی هندبال با ملی پوشان و کادر فنی در فضایی صمیمی گفتگو کردند.

رییس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی هندبال ملی پوشان و کادر فنی به همراه سبحانی، سجادی و قراخانلو با حضور در سالن هندبال ورزشگاه الدحیل از نزدیک شاهد مسابقه تیم ملی هندبال کشورمان برابر کره جنوبی بودند.

 

*پاداش ١٠٠ دلاری کمیته ملی المپیک به هندبالیست ها

صالحی امیری که پیش از بازگشت به ایران برای تماشای دیدار هندبال ایران و کره جنوبی از سری رقابتهای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ در ورزشگاه الدوحیل حضور یافته بود پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر حریف به هر کدام از اعضای تیم ۱۰۰ دلار پاداش داد.

در خاتمه مسابقه نیز مسئولین کمیته ملی المپیک این پیروزی را به مربیان و بازیکنان تبریک گفتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید