صالحی امیری: پیگیر حل مشکل خدمت شما ساحلی بازان خواهیم بود/ حقوق ویلموتس با کمک دولت پرداخت می شود

رییس کمیته ملی المپیک گفت: پس از بازگشت به ایران جلسه‌ای را در مورد حل مشکل خدمت بازیکنان ساحلی خواهیم داشت و کاری که انجام می دهیم، وظیفه است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سبحانی سفیر  ایران در قطر پس از انجام آخرین دیدار نمایندگان ایران در بازی‌های جهانی ساحلی و کسب مدال برنز بازی‌ها توسط اعضای تیم فوتبال، ضیافت شامی را برای اعضای کاروان اعزامی ایران تدارک دید.

در این دیدار صالحی امیری گفت: فوتبال برای کشور ما بسیار مهم است و طبق آمار ۴۰ میلیون نفر جام جهانی را دیدند. 80 درصد درآمدزایی مختص حق رایت است و مشکل اصلی فوتبال همین است. تنها کشوری هستیم که حق فوتبال پرداخت نمی‌شود و تا این لحظه نتوانستیم این مسئله را حل کنیم.

او ادامه داد: فوتبال با مدیریت تاج و همکارانش عملکرد خوبی دارد اما اکنون منابع مالی محدودی در فوتبال وجود دارد که بخشی از آن، مطالبات از فیفا و ای اف سی است که مشکلات انتقال ارز داریم. حقوق ویلموتس پرداخت نشده و قرار شده با کمک دولت پرداخت شود. البته همه این‌ها دلیل نمی‌شود که حق و حقوق شما پرداخت نشود و شخصا پیگیر خواهم بود همه تلاش ما این است که کاروان‌های اعزامی در آرامش باشند.

او در پایان گفت: خودمان را مدیون شما می‌دانیم و کار ما در مقابل شما فقط وظیفه است. پیگیر حل مشکلات خواهیم بود تا کمتر شود. همچنین درخصوص حل مشکل خدمت شما هم جلسه‌ای خواهیم گذاشت.  

 

دیدگاه تان را بنویسید