گزارش جی پلاس

امیدی که با دست خودی ها در راه المپیک ناامید می شود

تیم ملی امید همچنان درگیر حاشیه سازی برخی از مربیان و مدیران خودی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ با جدایی فرهاد مجیدی از تیم ملی امید و انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی امید، حواشی پیرامون تیم المپیک کاهش یافته و این تیم تمرینات خود را ادامه می دهد.

طی روزهای گذشته تیم ملی امید زیر نظر استیلی و دو دستیار او یعنی شاهرودی و امامی فر انجام شد و بازیکنان زیر نظر این سه مربی کار کردند.

روز جمعه نیز تیم ملی در دیداری تدارکاتی برابر شهرخودرو به میدان رفت و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا تیم امید آماده سفر به دوحه قطر و دیدار دوستانه با تیم امید استرالیا شود.

استیلی به علت محدودیت منابع مالی و پشتیبانی، فقط 21 نفر را برای این بازی انتخاب کرده و برخی از بازیکنانش را از فهرست خط زد اما او در اقدامی نه چندان حرفه ای دلایل دیگری را برای خط زدن چند بازیکن مطرح کرده که از سوی باشگاه ها تکذیب شده است.

به عنوان مثال او از استقلال چند بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده بود که فقط عارف غلامی را به همراه خود به دوحه برد اما سجاد آقایی و مهدی قائدی از سفر بازماندند.

استیلی قبل از سفر علت نبردن آقایی را به خاطر نیاز سرمربی استقلال و قائدی را به علت مصدومیت عنوان کرده بود اما نکته جالب این است که قائدی مصدوم نیست و برای استقلال به میدان هم رفته و اگر استراماچونی درخواست بازگشت بازیکنانش را داشته، چرا این درخواست را برای عارف غلامی مطرح نکرده است.

این قبیل مسائل در حالی در تیم ملی امید مطرح می شود و شفاف سازی درباره آن صورت نمی گیرد که تیم ملی امید نیازمند آرامش است.

از سوی دیگر روز گذشته مهدی تاج مدعی شد که امیرحسین پیروانی، سرمربی سابق تیم ملی امید که خیلی از بازیکنان تیم امید بازیکنان سابقش هستند، به این تیم باز می گردد و دستیار استیلی می شود.

علی  رغم این ادعا پیروانی به همراه تیم امید به قطر نرفته و می گوید که فقط برای حضور در تیم امید از او دعوت شده و او هم شرایطش را مطرح کرده است.  

پیروانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با بیان این مطلب گفت: من شرایطم را مطرح کردم و گفتم که باید دستیار اول شوم اما هنوز صحبت دیگری صورت نگرفته است. این شرایط را به استیلی گفتم و اگر بنا بر همکاری باشد او به من اطلاع خواهد داد.

وی ادامه داد: قرار نبود در این اردو همراه تیم امید باشم تا تکلیف مشخص شود. فعلا هم اتفاقی نیفتاده و من کنار تیم امید نیستم تا ببینیم در آینده چه پیش می آید.

به گزارش جی پلاس؛ تیم ملی امید دو سال قبل به همراه امیرحسین پیروانی در مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا شرکت کرد و با ناکامی در قرقیزستان، از صعود به رقابت های نهایی بازماند و به همین دلیل در رنکینگ آسیایی سقوط کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید