مهدی تاج عنوان کرد؛

تصورات عجیب مهدی تاج از مدیریت تیم امید!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: گل محمدی، فرکی، قلعه نویی، مهدوی کیا و وحید هاشمیان از جمله گزینه های مد نظر استیلی بودند که هیچ یک سرمربیگری تیم امید ایران را قبول نکردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج در نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک درباره تغییرات کادر فنی تیم امید ایران گفت: بعد از کرانچار گزینه قطعی ما انتخاب مربی داخلی بود و برای همین با مربیان زیادی وارد گفت‌وگو شدیم. یحیی گل محمدی، حسین فرکی، امیر قلعه نویی، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان از جمله گزینه های مد نظر آقای استیلی بودند که هیچ یک سرمربیگری تیم امید ایران را قبول نکردند.

تاج گفت :در نهایت به  مجیدی رسیدیم و بعد از مدتی نظر کمیته فنی فدراسیون لزوم تغییرات در کادر فنی تیم امید بود و استیلی در نهایت با نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شد. 

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به انسجام و وزن فنی کادر هدایت تیم امید ایران گفت: مجموعه خوب و همدلی الان در راس تیم امید ایران حضور دارد و به زودی امیر حسین پیروانی هم به این جمع اضافه می شود. 

مهدی تاج درباره شانس تیم امید برای صعود به المپیک توکیو گفت : من به این تیم بسیار امیدوارم و امیدهای ایران نفر به نفر از همه حریفان بهتر هستند و شانس زیادی برای صعود داریم و از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می خواهم پشتیبانی بیشتری از این تیم و فدراسیون داشته باشند.

به گزارش جی پلاس؛ مشخص نیست رئیس فدراسیون فوتبال چطور تصور درست بودن مسیر مدیریت فنی تیم امید را دارد و بر اساس کدام منطق فوتبالی انتظار داشته، مربیانی چون امیر قلعه نویی، حسین فرکی که هدایت تیم های لیگ برتری را برعهده داشتند و زمانی سرمربی یا مربی تیم ملی بزرگسالان بودند، حاضر شوند، در شرایطی که تمام فرصت های آماده سازی هم سوزانده شده، حالا تحت مدیریت فنی حمید استیلی، سرمربی تیم امید شوند!

حتی یحیی گل محمدی سال گذشته در شرایطی که فرصت پیاده سازی برنامه های تیم امید بود، با توجه به شرایط حاضر نشد قبول مسئولیت کند یا وحید هاشمیان که خود فدراسیون او را برای دستیاری مارک ویلمتوس انتخاب کرده بود!

 

 

دیدگاه تان را بنویسید