جی پلاس/

مهاجم استقلال به خاطر ضرب و شتم معاون از تیم رفت؟

مهاجم فصل گذشته استقلال بعد از درگیری با معاون ورزشی سابق این باشگاه در اردوی امارات، در پایان فصل مجبور به جدایی از این تیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ این روزها خط حمله استقلال خلوت‌تر از هر زمان دیگری است و آندره آ استراماچونی در برخی از مسابقات بدون مهاجم تخصصی تیمش را به میدان می فرستد.

یکی از ابهامات در خط حمله استقلال انتقال روح الله باقری، مهاجم فصل گذشته این تیم به شهرخودرو بود که در این فصل توانسته عصای دست یحیی گل محمدی شود و در خط حمله این تیم عملکرد تاثیرگذاری را از خود به جای بگذارد.

باقری فصل گذشته و هفته های نخست عملکرد درخشانی در استقلال داشت و بعد از افت مقطعی توانست برای چند هفته مجددا به ترکیب استقلال بازگردد ولی او از اواخر سال 97 روی نیمکت نشست و کمتر فرصت بازی کردن داشت تا این موضوع موجب سوالات متعددی شود و او در ابتدای همین فصل هم علی رغم نیاز تیم، راهی شهرخودرو و تیم گل محمدی شد.

ماجرای انتقال روح الله باقری به شهرخودرو بعد از عملکرد درخشان این بازیکن در تیم مشهدی بیش از پیش برای استقلالی ها سوال برانگیز شده اما نکته جالب این است که کادرفنی و هواداران استقلال به دنبال ماندن این بازیکن در استقلال بودند اما مخالفت یک نفر مانع از این اتفاق شد.

علی خطیر، معاون ورزشی سابق استقلال که در فصل نقل و انتقالات تابستانی تیم را آماده کرد و نقش اصلی این باشگاه در خرید و فروش بازیکنان را داشت، با ماندن باقری موافقت نکرد و در عوض مهاجمی را هم برای این پست نخرید.

مخالفت او با روح الله باقری به اردوی استقلال در امارات برای بازی با العین در لیگ قهرمانان آسیا باز می گردد. در این اردو بعد از جروبحثی که میان خطیر و چند بازیکن صورت می گیرد و در ادامه به درگیری منتج می شود؛ روح الله باقری با معاون ورزشی استقلال وارد درگیری فیزیکی می شود و به گفته شاهدان او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

این اتفاق در همان اردو حل و فصل شد اما به نظر می رسد این کار روح  الله باقری در دل معاون ورزشی سابق استقلال ماند تا ابتدای همین فصل که باقری مجاب به تغییر تیم شد.

علی خطیر سال گذشته به جز درگیری با باقری، با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی هم وارد درگیری شده بود و این اتفاق مسبوق به سابقه است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید