پیشکسوت استقلال در گفت و گو با جی پلاس؛

رشیدی: نباید پای دلال ها به استقلال باز می شد!/ به مشابه مربی پرسپولیس نیاز داریم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است دلال‌ها با حمایت معاون سابق باشگاه باعث وضعیت کنونی این تیم شدند.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال برای پنجمین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماند و باز هم در دقایق پایانی، نتیجه مطلوبش را از دست داد تا کماکان در بحران نتیجه گیری به سر ببرد.

علاوه بر این طی روزهای گذشته حواشی متعددی کنار این تیم قرار داشت که یکی از آن ها درگیری وریا غفوری با علی خطیر، معاون سابق باشگاه بود. خطیر در این فصل نشان داده کم صحبت نمی کند و علی رغم نیم فصل فعالیت در این تیم، حرف های عجیبی را مطرح می کند. این در حالی است که خیلی ها خریدهای کنونی این تیم را که کمتر از سایرین هم به میدان رفتند، محصول کار او می دانند؛ نه استراماچونی.

*علی خطیر روزگار استقلال را تیره و تار کرد!

منصور رشیدی، دروازه بان سابق استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با بیان اینکه تمام مشکلات استقلال به مدیریت باشگاه مربوط است، ادعا کرد: با دادن حکم تام الاختیار از طرف امیرحسین فتحی به «علی خطیر» معاون سابق باشگاه و بها دادن او به دلال‌ها، روزگار استقلال تیره و تار شد.هیچ دلالی دلش برای استقلال نمی‌سوزد و برای آن ها اهمیت ندارد که جایگاه تیم کجاست. علی خطیر که هیچ آشنایی با فوتبال ندارد،  حکم معاونت باشگاه را گرفت و به منافع مالی زیادی با کمک دلال ها رسید!

او معتقد است خطیر با کنار گذاشتن بازیکنانی کلیدی و جذب  تعدادی بازیکن درجه ۳ باعث شد استقلال در انتهای جدول قرار گیرد.

*عملکرد بازیکنان جدید خوب نیست

رشیدی همچنین با اشاره به عملکرد بازیکنان جدید و کیفیت آن ها گفت:  استقلال تیم بزرگی است که هواداران زیادی پشت سر آن قرار دارند و چنین تیم‌هایی بازیکنان بزرگ می خواهند. شاید یک بازیکن در تیمی بدون تماشاگر موفق باشد ولی حضور در استقلال شرایط خاص و متفاوتی دارد که از عهده بازیکنان جوان و کم تجربه خارج است.

*جای خالی رحمتی و منتظری

پیشکسوت استقلال به غیبت «پژمان منتظری» و «مهدی رحمتی» ‌در استقلال اشاره کرد و به جی پلاس گفت: اگر رحمتی و منتظری با کوله‌باری از تجربه در تیم بودند، آیا استقلال در دقایق پایانی مقابل حریفان خود می‌باخت یا بازی برده را با تساوی عوض می کرد؟ اگر رحمتی در استقلال بود، «سید حسین حسینی» تا این اندازه بی‌انگیزه بود؟ از طرفی باید قبول کنیم که خیلی از جوان‌های استقلال، لیاقت پوشیدن پیراهن این تیم را ندارند. همه بازیکنان را سرمربی انتخاب نکرده و از او از این حیث توقع زیادی داشته باشیم.

* استقلال نیاز به زمان دارد

رشیدی با خوش بینی به آینده استقلال با استراماچونی اظهارکرد: استراماچونی برای آشنا شدن با شرایط بازیکنان و تیم، نیاز به زمان دارد. همچنین شاکله تیم تغییر کرده و نزدیک به ۱۱ بازیکن از استقلال جدا شدند. به ثبات رسیدن این تعداد بازیکن خودش نیاز به زمان دارد و باید سرمربی هم نوع تاکتیک تیم خود را برای گلزنی تغییر دهد.

* استقلال در خارج از زمین شخصی همانند کریم باقری را ندارد

پیشکسوت آبی‌های پایتخت با تاکید بر اینکه استقلال در میانه میدان بزرگتر ندارد، افزود: استقلال در مقایسه با تیم پرسپولیس هم در داخل زمین هم خارج آن فاقد یک بازیکن بزرگ برای رهبری تیم است. در تیم پرسپولیس فردی مانند کریم باقری خارج از زمین به خوبی از عهده هدایت و رهبری بازیکنان بر می‌آید تا حاشیه‌ها از آ نها فاصله بگیرد.

* استقلال خوب بدنسازی نکرده است

رشیدی با اشاره به وضعیت بدنی آبی‌پوشان، در این باره هم به جی پلاس گفت: به نظرم استقلال پیش از آغاز فصل خوب بدنسازی نکرده و بازیکنان در نیمه دوم همیشه کم آوردند. اگر به گل‌هایی که تیم در پنج بازی گذشته دریافت کرده دقت کنید، می‌بینید که همه آن ها در نیمه دوم بازی به ثمر رسیده تا گواه ضعف بدنسازی استقلال شود.

دیدگاه تان را بنویسید