گزارش جی پلاس؛

استراماچونی از ویلموتس هم گران تر است/ عدم شفافیت و پنهان کاری مدیران استقلال

مدیران استقلال همچنان با هواداران تیمشان رو راست نیستند و تلاش زیادی برای پایین نشان دادن مبلغ قرارداد استراماچونی با این تیم دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سرانجام استقلالی ها توانستند استراماچونی را برای حضور در ایران و نشستن روی نیمکت این تیم متقاعد کنند. این سرمربی ایتالیایی هم در پیامی که در اینستاگرام منتشر شده، به تمجید از استقلال پرداخت و از فرصتی که برای هدایتی استقلال به دست آمده تشکر کرد.

با این وجود همچنان ابهاماتی در روند این انتقال وجود دارد که نشان از عدم شفافیت و رو راست نبودن مدیران استقلال با هواداران و رسانه دارد چرا که برخلاف اعلام مدیران استقلال، رسانه های ایتالیایی از مبالغ هنگفت تری برای این انتقال خبر می دهند.

روز چهارشنبه و در واپسین ساعات منتهی به نهایی شدن حضور استراماچونی در استقلال، خلیل زاده، عضو هیات مدیره استقلالی سقف رقم قرارداد آندرا استراماچونی و دستیارانش را با استقلال 700 هزار یورو اعلام کرد که برای مربی ای با سابقه او بسیار خوب بود و در واقع استقلالی ها بودند که از آوردن او سود می کردند.

با این حال یک خبرنگار ایتالیایی که از نزدیک روند این انتقال را زیر نظر دارد و با استراماچونی هم در تماس است، صبج روز پنج شنبه از مبلغ یک میلیون و 600 هزار یورویی برای انتقال استراماچونی خبر داد.

او در تکمیل اخبارش از این انتقال اعلام کرد که استراماچونی تا سه سال آینده در استقلال حضور دارد و این خبر به این معنی است که سرمربی ایتالیایی مبلغی در حدود چهار میلیون و 800 هزار یورو از استقلال می گیرد.

تفاوت این مبلغ با ارقام اعلامی از سوی هیات مدیره استقلال بیش از دو برابر است و نکته دیگر اینکه هنوز مشخص نیست دستیاران استراماچونی چه میزان دریافت خواهند کرد اما موضوع روشن این است که با یورو  15 هزار تومانی که هر لحظه پایین و بالا می شود و کسی از سرنوشت آن طی سال های آتی خبر ندارد، استقلال باید طی سه فصل 72 میلیارد تومان به این سرمربی ایتالیایی پرداخت کند.

این مبلغ که از سوی خبرنگار ایتالیایی اسکای اسپورت اعلام شده، از مبلغ اعلام شده برای مارک ویلموتس هم بیشتر است چرا که رسانه های بلژیکی از دستمزد یک میلیون و 300 هزار یورویی برای همکاری او با تیم ملی ایران خبر دادند اما مبلغ همکاری استراماچونی فراتر از این مبلغ است.

تمام این ابهامات در حالی است که امیرحسین فتحی در مصاحبه اخیر خود تاکید کرده که او و استراماچونی هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد انجام ندادند و به نوعی اعلام کرده که موضوع مالی در این همکاری مطرح نبوده است.

با این وجود، تفاوت در رقم اعلام شده به هواداران استقلال با چیزی که واقعیت دارد، بیش از دو برابر است و همین موضوع سوالات متعددی را در آینده ایجاد خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید