گزارش جی پلاس؛

نیم نگاه مدیران استقلال به ناکامی شفر!/ لزوم نظارت هیات مدیره آبی ها در این مقطع حساس

وینفرد شفر متوجه تامل مدیران استقلال برای ادامه همکاری با او شده و تمام تلاش خود را برای موفقیت در روزهای آتی با این تیم به کار می برد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ شفر روی هم رفته مربی موفقی برای استقلال بوده و توانسته فوتبال زیبایی را با تیمش ارائه دهد. او از اواسط فصل گذشته این تیم ملحق شد. با استقلال قهرمان جام حذفی شد و تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفت. چه بسا اگر بازیکنان اصلی تیمش جدا نمی شدند، می توانست با استقلال موفقیت های بیشتری را کسب کند.

با این وجود او تیم دیگری را برای این فصل آماده کرد و تغییراتش از نیم فصل دوم جواب داد و استقلال با این تغییرات مجددا رو آمده و در حال کسب نتایج خوبی است. البته تا حدودی از پرسپولیس در کورس قهرمانی عقب افتاده و در آسیا هم از چهار بازی تنها در یک مسابقه (بازی رفت برابر الهلال) نتیجه خوبی گرفت.

در کنار این اتفاقات، علی خطیر، معاون ورزشی استقلال که از ابتدای فصل جاری به این باشگاه ملحق شده، از جمله کسانی است که رابطه چندان خوبی با شفر ندارد و تلخی رابطه این دو نفر برای هواداران هم تاحدودی مشخص شده است. هرچند هر دو همواره تاکید دارند رابطه شان خوب است.

هر کدام از دو طرف تمام تلاش خود را برای پیروزی در این رقابت درون تیمی می کنند. شفر سخت تلاش می کند جایگاه خودش را با کسب نتایج خوب مستحکم کند و برای سال سوم هم در این تیم بماند و موفقیت های بعدی را به همراه حقوق خوبی که از استقلال می گیرد به دست بیاورد.

در سوی مقابل علی خطیر توانسته امیرحسین فتحی را هم با خود همراه کند و شرایط را برای مهره چینی خودش فراهم کند. این دو ظرف مدت زمان اخیر، ناکامی شفر با استقلال را بررسی کردند و برنامه فرضی و مشخصی برای پس از شفر در نظر گرفتند.

آنها در مقعطی تلاش کردند امیر قلعه نویی را به استقلال بیاورند که بازخورد خوبی از این تصمیم نگرفتند و سراغ گزینه خارجی رفتند و ظاهرا توافقات ضمنی هم یکی از گزینه هایشان داشته اند تا در پایان فصل و در صورت اخراج شفر، این مربی را به ایران بیاورند.

گفته می شود شفر هم متوجه تصمیم مدیران استقلال شده و مهره چینی خورد را دارد. او در نگاه اول به دنبال کسب نتایج خوب با استقلال است تا هواداران را با خودش همراه کند و در وهله دوم نظر عوامل رسانه ای را از عملکردش راضی نگه دارد.

اما آنچه اکنون مهم است، بازی های باقیمانده آبی پوشان تهرانی در لیگ برتر که حتی می تواند به قهرمانی در این فصل برساند و همینطور دو مسابقه باقیمانده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست که در صورت پیروزی در هر دو بازی ممکن است به مرحله بعدی صعود کنند. بنابراین می طلبد تا هیات مدیره این تیم پرطرفدار که فعلا برون داد کم فروغی داشته، در این هفته های پایانی با نظارت بیشتری روند کنونی آبی ها را رصد کند تا ضمن اتحاد بیشتر حول اشتراک منافع مدیران و مربیان، اتفاقات و حواشی احتمالی نیز مانع ناکامی استقلال نشود.

دیدگاه تان را بنویسید