سرمربی تیم والیبال مصر: به اندازه یک توپ بهتر از ایران بودیم

سرمربی تیم ملی مصر گفت: مشکل ما این بود که تیم ملی مصر برای مدت زیادی مقابل ایران به پیروزی نرسیده بود و بازیکنانم نیاز به این باور داشتند که می توانند ایران را شکست دهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گیدو ورمولن، سرمربی هلندی تیم ملی والیبال مصر در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل ایران در جام جهانی 2019 اظهار داشت: من فکر می کنم تیم ایران خیلی خوب بازی کرد و ما خیلی خوب آماده شده بودیم.  

وی ادامه داد: بازی دو تیم، تقابل پاسورهای بود و سعید معروف، یکی از بهترین پاسورهای جهان است. ما باید  او را کنترل می کردیم. مشکل ما این بود که تیم ملی مصر برای مدت زیادی مقابل ایران به پیروزی نرسیده بود و بازیکنانم نیاز به این باور داشتند که می توانند ایران را شکست دهند. وقتی در ست دوم پیروز شدیم، بازیکنان به این نتیجه رسیدند که می توانند حریف را شکست دهند. جدال پشت خط زن ها نیز اهمیت زیادی در این بازی داشت و ما به اندازه یک توپ بهتر بودیم. 

ورمولن گفت: بای بعدی ما مقابل برزیل است. ما باید از بازی مقابل برزیل لذت ببریم تا بتوانیم با آنها مقابله کنیم. برزیل قهرمان المپیک است. ما نیز شروع خارق العاده ای در جام جهانی داشتیم. بازی با قهرمان المپیک، تجربه خوبی برای ما خواهد بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید