جی پلاس

جدیدترین فوتبالیست دورگه ایرانی در ایتالیا را بشناسید

مانوئل مناری بازیکن ایرانی- ایتالیایی است که در باشگاه آسکولی پرورش یافته و سابقه بازی در سری سی را نیز دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، مانوئل سباستین مناری جدیدترین نامی است که درباره فوتبالیست‌های دوملیتی در کشورمان شنیده می‌شود. مناری از پدری ایتالیایی و مادری ایرانی در سن‌اومه‌رو ایتالیا متولد شده و فوتبال را در سرزمین چکمه آغاز کرده است. مناری 22 ساله در آسکولی و تیم‌های پایه این باشگاه درخشید، به تیم بزرگسالان رسید و در سری‌ B چنیدن بار روی نیمکت این تیم نشست اما فرصت بازی به‌دست نیاورد.

مناری بعدها به سری C رفت و پیراهن گوبیو، یووه استابیا و سپس آوه‌زانو را پوشید و توانست در پست وینگر راست و چپ در ترکیب این تیم‌ها به میدان برود. مناری که محصول باشگاه آسکولی است فصل قبل 17 بار در ترکیب آوه‌زانو قرار گرفت، 5 گل زد و یک پاس گل داد.

1535629261151448

نکته عجیب اینکه مناری ابتدای این فصل تصمیم گرفت به یک دسته‌ پایین تر برود و پیراهن سنگیوتسه را بپوشد. باشگاهی که برای صعود به سطح سوم فوتبال باشگاهی در ایتالیا تلاش می‌کند و امیدوار است از مناری به بهترین شکل ممکن استفاده کند. سنگیوتسه در میانه‌های جدول قرار دارد و مناری هم 4 بار در ترکیب این تیم قرار گرفته. باید ببینیم مناری در فوتبال ایتالیا می‌تواند موفق شود یا نه؟ اگر او به سطحی بالاتر برسد، شاید شاهد حضور او در تیم ملی نیز باشیم.   

 

دیدگاه تان را بنویسید