گزارش جی پلاس

رقابت حساس ایرانی ها در لیگ ایتالیا/ غفور برنده می شود یا معنوی نژاد؟!

آغاز هفته نخست دور برگشت لیگ والیبال ایتالیا، دیداری حساسی را برای علاقمندان ایرانی در بر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ لیگ والیبال سری A ایتالیا اگرچه اوایل این هفته نیم فصل اول خود را به اتمام رساند اما فعلا خبری از تعطیلات نیم فصل نیست. دور برگشت این لیگ جذاب و نزدیک از همین امروز آغاز می شود و تیم ها چهاردهمین بازی فصل خودشان را برگزار می کنند.

این لیگ اروپایی امسال به دلیل حضور پنج بازیکن ایرانی جذابیت مضاعفی برای علاقمندان ایرانی پیدا کرده و خیلی ها نتایج آن را دنبال می کنند.

حالا در آغاز نیم فصل دوم و در یکی از حساس ترین دیدارها برای والیبال دوستان ایرانی، تیم های مونزا و ورونا به مصاف هم می روند. تیم هایی ششم و هفتم جدول رده بندی سری A که در اولین مسابقه شان در دور برگشت به مصاف هم می روند. مونزا تیمی است که امیر غفور را در اختیار دارد و در ورونا هم جواد معنوی نژاد و مرتضی شریفی بازی می کنند.

دیدار این دو تیم هم به خاطر وجود لژیونرهای ایرانی جذابیت دارد و هم جایگاه نزدیک این دو تیم در جدول. مونزا در پایان رقابت های دور رفت بالاخره جایگاه پنجمی را از دست داد و با 20 امتیاز به رده ششم آمد.

ورونا هم که مدام در بین رده های هفتم و هشتم در رفت و آمد بود، در نهایت توانست 18 امتیازی شود و به رده هفتم برسد. به این ترتیب بازی امروز برای شاگردانش گربیچ در ورونا، شانس صعود به رده ششم را دارد و آن ها در صورت یک برد سه امتیازی، می توانند به رده ششم برسند.

معنوی نژاد

طبق ترکیب دو تیم در هفته های اخیر، امیر غفور و جواد معنوی نژاد به احتمال فراوان در ترکیب ثابت تیم هایشان قرار می گیرند. مرتضی شریفی اما چند هفته ای ای است که از ترکیب اصلی دور شده و با توجه به روزهای خوب دیگر دریافت کننده های تیمش، شانس چندانی برای بازی نخواهد داشت.

این دیدار از ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز می شود.  

در سایر بازی های این هفته سری A، کاستلانا، تیم میرزاجانپور با والنتینا دیدار می کند و سیه نا با سعید معروف به مصاف تیم قدرتمند ترنتینو می رود.

دیدگاه تان را بنویسید