در گفت و گو با جی پلاس؛

معنوی نژاد: در لیگ ایتالیا، نام نیک از ایران به جا می گذارم/ درباره کولاکوویچ حرفی ندارم

محمدجواد معنوی نژاد درباره کیفیت حضورش در لیگ والیبال ایتالیا و درخشش در تیم ورونا گفت: به طور حتم تلاش می کنم تا نام نیک از ایران در لیگ سری A به جا بگذارم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ دریافت‌کننده لژیونر والیبال ایران، شروعی متفاوت در لیگ سری A ایتالیا داشت. او که برای دومین فصل بازی برای ورونا در لیگ ایتالیا را تجربه می کند، حالا راضی تر است. به خصوص راضی از سرمربی اش. مربی ای که تمرین سفت و سخت و باانگیزه برایش مهم است. معنونی نژاد امیدوار است در این فصل با تلاش بیشتر نام نیک از ایران در لیگ سری A ایتالیا به جا بگذارد.

او در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، ابتدا از اینکه توانسته نظر سرمربی تیمش را جلب کند حرف می زند و اظهار می کند: «گربیچ بازیکنان پرتلاش را دوست دارد. بازیکنانی که باانگیزه تمرین می کنند. خدا را شکر من و مرتضی شریفی از این قاعده مستثنی نیستیم، هر روز که با توان صددرصدی تمرین می کنیم مسلماً رضایت کادر فنی را جلب می کنیم. امسال با اینکه بازی در ایتالیا خیلی سخت‌تر است اما از شروع خوب خودم راضی ام و بدون شک هفته به هفته بهتر هم می شوم.»

از او سوال کردیم که می توانیم منتظر درخشش خودش و شریفی در ورونا باشیم که معنوی نژاد گفت: «امسال لیگ ایتالیا خیلی طولانی است و همه تیم‌ها تقریباً در یک سطح هستند. به جزء سه، چهار تیمی که همیشه بالای جدول هستند، جنگ اصلی بین بقیه تیم‌هاست تا از هم جلو بزنند. ما هم به طور حتم تلاش می کنیم تا نام نیک از عملکرد بازیکنان ایرانی در لیگ سری A به جا بگذاریم. »

امسال لیگ ایتالیا برای ایرانی ها جذاب تر است. چرا که 5 لژیونر ایرانی در آن حضور دارند. معنوی نژاد درباره این اتفاق هم حرف می زند و به جی پلاس می گوید: «خوبی بیشتر شدن تعداد زیاد بازیکنان ایرانی که به لیگ ایتالیا آمده‌اند، این است می توانیم همدیگر را ببینیم و با هم خوش و بش کنیم و حتی اگر فاصله بین شهرهایمان کم باشد بیشتر به هم سر بزنیم. وب‌سایت باشگاه‌ها و رسانه‌های ایتالیایی هم در این باره مطلب نوشته اند.»

ادامه حرف های معنوی نژاد درباره رقابت های جهانی است. او می گوید: «وقتی تیمی به مرحله بعدی می رود، حریفان سخت‌تر می شوند. تیم ما هم شرایط خوبی داشت اما متأسفانه بازی اول مقابل بلغارستان را خوب شروع نکرد. باخت به بلغارستان کار را خراب کرد و روی تیم در دو بازی دیگر هم تأثیر گذاشت. هر کاری کردیم هم دیگر نتوانستیم برگردیم. بچه‌های ما بی تجربه نبودند که ندانند هر بازی چطور سخت‌تر می شود اما بلغارستان فوق‌‌العاده بود و با فشار تماشاگرانش مشکل‌ساز شد. »

ملی پوش ایران که در لیگ ملت ها مصدوم شده بود اما از وضعیت خودش اظهار می کند: «خدا را شکر بعد از مصدومیتی که داشتم با بهبودی کامل برای بازی های آسیایی و قهرمانی جهان به تیم برگشتم و همه تلاشم را کردم تا به تیم ملی کمک کنم و به نظرم بد هم کار نکردم. والیبال همین است. »

اما حرف های پایانی معنوی نژاد. آنجا که از او درباره هجمه های به راه افتاده درباره کولاکوویچ سوال کردیم. معنوی نژاد به خبرنگانر جی پلاس گفت: «والیبال ایران به جایی رسیده که توقع مردم خیلی از آن زیاد شده است. کولاکوویچ هم مربی خوبی است هم از نظر اخلاقی و هم فنی. من نمی توانم در این باره حرفی بزنم اما بالاخره تیم ملی والیبال با او مقام سوم جام بین‌قاره‌ای را گرفته است. طبیعتا ماندن یا رفتن کولاکوویچ هم به تصمیم فدراسیون برمی گردد.»

دیدگاه تان را بنویسید