گزارش جی پلاس

طلسم کاوه شکست/ گلزنی رضایی بعد از یک سال و 25 روز در بلژیک!

کاوه رضایی بعد از یک سال و 25 روز موفق شد در یک بازی رسمی گل بزند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کاوه رضایی مقابل پرول بوم در جام حذفی بلژیک درخشید و دو گل به ثمر رساند تا شارلروا با کسب پیروزی 3 بر 2 به مرحله بعد صعود کند. رضایی که در آخرین روزهای نقل و انتقالات و با قراردادی قرضی به شارلروا برگشت، بعد از یک سال و 25 روز موفق شد در بازی‌های رسمی گل بزند؛ گلی که وارد دروازه تیمی از سطح سوم فوتبال باشگاهی در بلژیک شد.

آخرین گلی که کاوه رضایی به ثمر رسانده بود، مربوط به سوم شهریورماه سال 1397 می شد. او در این روز که نخستین بازی‌اش برای بروژ را انجام داد، از روی نقطه پنالتی دروازه زولته وارخیم را باز کرد تا آغازی درخشان در ترکیب این تیم داشته باشد. رضایی که با رقمی سنگین 5 میلیون یورویی به بروژ رفته بود در ادامه نتوانست برای این تیم در لیگ بلژیک و لیگ اروپا گل بزند و به همین دلیل با انتقادهای فراوانی از سوی هواداران بروژ مواجه شد.

 

rezaei-kaveh---berge-sander

اما رضایی که درمقطع نخست حضور در شارلروا به مهاجم نخست این تیم تبدیل شده و حتی به پیراهن تیم ملی هم رسیده بود، در بازگشت بیشتر روی نیمکت نشست تا اینکه در ترکیب اصلی تیم به میدان برود. گل در جام حذفی شاید باعث شود تا بالحسین، سرمربی شارلروا از مهاجم ایرانی و 27 ساله‌اش در ترکیب اصلی استفاده کند و کاوه بتواند در لیگ بلژیک هم برای شارلروا گل بزند.

دیدگاه تان را بنویسید